ماسک در موفقیت پرواز استارشیپ تردید دارد

© AFP 2023 / -This screengrab made from SpaceX's live webcast shows the Starship SN10 prototype during a test flight after engines were ignited just before the test was aborted at SpaceX's South Texas test facility near Boca Chica Village in Brownsville, Texas, March 3, 2021.
This screengrab made from SpaceX's live webcast shows the Starship SN10 prototype during a test flight after engines were ignited just before the test was aborted at SpaceX's South Texas test facility near Boca Chica Village in Brownsville, Texas, March 3, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2023
عضو شوید
ماسک می گوید که روی موفقیت اولین پرواز فضاپیمای خود استارشیپ حساب نمی کند.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک، کارآفرین امریکایی گفت که روی موفقیت اولین پرواز آزمایشی فضاپیمای استارشیپ خود که برای روز دوشنبه برنامه ریزی شده بود حساب نمی کند و پیشنهاد کرد که پرتاب به تعویق بیفتد.
SpaceX ماسک قصد دارد Starship را در ساعت 7:00 تا 9:30 صبح به وقت محلی با استفاده از یک پرتابگر Super Heavy به مدار بفرستد و سپس، به ترتیب، در اقیانوس آرام و خلیج مکزیک فرود آید.
ماسک در گفتگو با فالوورهای پولی حساب توییتر خود گفت: "موفقیت چیزی نیست که فردا منتظرش باشیم."
او به تعویق انداختن پرتاب را محتمل ترین نتیجه خواند. ماسک نمی‌توانست بگوید دقیقا چه چیزی ممکن است اشتباه کند، اما موتورها را آسیب‌پذیرترین بخش طراحی نامید. او به صراحت اعلام کرد که چیزی جز اجتناب از انفجار در محل پرتاب در تگزاس نمی خواهد، زیرا در این مورد ممکن است چندین ماه طول بکشد تا برای پرتاب مجدد آماده شود.
ماسک در سخنرانی خود به راکت N-1 شوروی اشاره کرد که مانند استارشیپ قرار بود به ماه و فراتر از آن پرواز کند، اما پس از چندین آزمایش ناموفق، این پروژه بسته شد.
او به یاد آوری کرد: "باینکه اِن-1 راکتی با طراحی بسیار فوق العاده بود، اما هرگز به مدار نرفت."
Генеральный директор Tesla Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2023
ماسک خواهان حبس ابد برای دکترانی که جنسیت کودکان را تغییر می دهند شد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала