تعرض قوای مسلح روسیه در شمال غرب و مرکز آرتیموفسک جریان دارد

© Sputnik / Press Service of the Ministry of Defenсe of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Военная техника ВС РФ на Харьковском направлении
Военная техника ВС РФ на Харьковском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2023
عضو شوید
وزارت دفاع خبر داده است که قوای مسلح روسیه دو محل دیگر را در شمال غربی و در مرکز آرتیموفسک تسخیر کردند.
به گزارش اسپوتنیک: منبع آگاه خبر داده است که روز گذشته در سمت دونتسک، قطعه تعرضی دو منطقه را در شمال غربی و بخش مرکزی شهر آرتموفسک تطرف نمودند-.
وزارت دفاع تاکید کرد که نیروهای مسلح باهمکاری قوای هوایی و همچنین پرسنل نظامی به گروپ جنوبی مساعدت می گردد. همانطور که مشخص شد، آنها اقدامات دشمن را در جناحین جوخه های تهاجمی به بند کشیدند.
وزارت دفاع همچنین خاطرنشان کرد که قوای هوایی 22 پرواز را در جهت دونتسک انجام داد و نیروهای توپچی قوای جنوبی 54 عملیات را انجام دادند. در نتیجه، شکست واحدهای نیروهای مسلح اوکراین در نزدیکی بوگدانوفکا، چاسوف یار و کنستانتینوفکا در جمهوری دانسک امکان پذیر شد. دشمن در مجموع بالغ بر 270 پرسنل نظامی و ملیشه، یک تانک، یک ماشین محاربوی پیاده، هفت وسایط زرهدار و پنج وسیله نقلیه را از دست داد.
Боец ЧВК Вагнер в центре Артемовска - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2023
چندرسانه ای
آرتموفسک و شهرک های آن پس از درگیری شدید
در ابتدای هفته گذشته وزارت دفاع روسیه خبر داد که 80 فیصد آرتیموفسک، از جمله تمام مراکز اداری، کارخانه ها و کارخانه ها، تحت کنترل جزوتام های روسیه است.
وی در حین حال بعداً اعلام کرد که هنوز برای صحبت در مورد محاصره کامل شهر زود است. به نوبه خود، یکتن از سربازان به اسپوتنیک گفت که قوای اوکراین از این شهرک "با کنه" بیرون رانده شده است.
آرتموفسک در شمال گورلوفکا قرار دارد. این یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات گروه اوکراینی در دانباس است. بیش از شش ماه است که نبردهای شدید در خارج از شهر جریان دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала