در امریکا از توسعه نادرست "سیستم تسلیحاتی" این کشور انتقاد کردند

© AP Photo / Pablo Martinez MonsivaisВид на Пентагон
Вид на Пентагон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2023
عضو شوید
مشاور سابق پنتاگون، دگروال متقاعد، گفت که مقامات ایالات متحده در توسعه سیستم تسلیحاتی اشتباه کردند. وی تاکید کرد که این موضوع در پس زمینه وضعیت اوکراین قابل توجه است.
به گزارش اسپوتنیک، "داگلاس مک گرگور" طی مصاحبه ای با روزنامه نگار ناتالی برونل گفت:" شما می دانید که تشکیلات نظامی کنونی ما شکل گرفته از زمان جنگ جهانی دوم است. ما هنوز در حال ساختن ناوگان های سطحی، گروه های جنگی کشتی های هواپیمابر، لتجهیزات سنگین و حجیمی هستیم که برای جابجایی با مشکل مواجه هستند".
An artist concept of the AGM-183A Air-launched Rapid Response Weapon (ARRW) shows the hypersonic missile after launching from a B-52 bomber, encapsulated in a rocket that accelerates it to hypersonic speed. Lockheed Martin artist rendering. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2023
آماده باش راکت های هستوی امریکا
در حین حال مک گرگور خاطرنشان کرد که جهان دیگر اینگونه نمی جنگد. او متقاعد شده است که درگیری در اوکراین در حال تغییر دیدگاه ما به مسائل است.
مک گرگور همچنین افزود که دفاع ملی در ایالات متحده به منفعت اصلی آن دسته از نخبگانی تبدیل شده است که برای تسلیح قوای مسلح سرمایه گذاری کرده اند. او معتقد است که برای ایجاد روابط عادی با روسیه، مقامات امریکایی باید از نگاه کردن به آن از منشور جنگ سرد و شوروی سابق خودداری کنند.
پیش از این، بایرون کینگ، افسر متقاعد قوای بحری امریکا نوشت که واشنگتن باید برای فاجعه و شکست جیوپلیتیکی به دلیل پیروزی قریب الوقوع روسیه در عملیات نظامی در اوکراین، آماده شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала