افشای حقیقت ناخوشایند برای غرب در مورد اوکراین

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Бойцы группы Вагнера ведут бой в центре Артемовска
Бойцы группы Вагнера ведут бой в центре Артемовска - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2023
عضو شوید
گلوبل تایمز مینویسد که امریکا و کشورهای اروپایی نمی توانند با جنگیدن در اوکراین به نتیجه برسند.
به گزارش اسپوتنیک، یان اوبرد تحلیلگر در مقاله‌ای برای گلوبل تایمز می نویسد که اقدام نظامی به غرب کمک نمی کند تا به نتیجه مطلوب در اوکراین دست یابد.
در این مقاله آمده است: "اتحادیه اروپا و ناتو در موقعیت دشواری قرار دارند. همانطور که او اشاره کرد، "غرب از درگیری مسلحانه برای تضعیف روسیه یک بار نه بلکه برای همیشه استفاده می کند، اما در واقع آسیب بیشتری به اقتصاد اروپا و خود اوکراین وارد می کند."
این تحلیلگر گفت: "من فکر می کنم که اتحادیه اروپا و ناتو بیشتر از خود درگیری به شهروندان بی گناه اوکراین آسیب می رسانند."
او استدلال می کند که اگر غرب تصمیم به ادامه آن با انتقال تسلیحات بیشتر و گسترش ناتو بگیرد، در این درگیری هیچ برنده ای وجود نخواهد داشت و امریکا و اروپا باید به دنبال راه حل های صلح آمیز باشند.
دفتر مرکزی سیار در ماژول پارازیت چند منظوره زمینی Krasukha-4 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2023
کلوپ ویدیو
روسیه یک سیستم جدید جنگ الکترونیکی را راه اندازی می کند + ویدیو
اوبرد در پایان گفت: "دو شرط می تواند اکنون درگیری را متوقف کند: "اوکراین باید بی طرفی اعلان کند، نه عضویت در ناتو، و اینکه ابزار اصلی همزیستی سلاح ها نیست، بلکه دیپلماسی خواهد بود."
در 14 اپریل، رئیس جمهور چین، شی جین پینگ و رئیس جمهور برازیل، لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، خواستار کشورهای بیشتری برای ایفای نقش سازنده در پیشبرد راه حل سیاسی برای بحران اوکراین شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала