تفنگداران نیروی دریایی امریکا وارد استونی شدند

© Photo / U.S. Marine Corps/Cpl. Jeremy LaboyАмериканские морпехи во время тренировки на борту десантного транспорта-дока в открытом море. Архивное фото
Американские морпехи во время тренировки на борту десантного транспорта-дока в открытом море. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2023
عضو شوید
لوای تفنگداران دریایی ارتش امریکا برای آموزش و تمرین وارد استونی شد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی ستاد اصلی نیروهای دفاعی استونی روز جمعه اعلام کرد که یک واحد از تفنگداران دریایی امریکا برای آموزش و شرکت در تمرینات آتی وارد استونی شده است.
در این پیام آمده است: "یگانی متشکل از بیش از 70 تفنگدار دریایی امریکا وارد استونی شده است، جایی که به مدت چهار ماه تمرینات مشترکی را با نیروهای دفاعی استونی انجام خواهند داد و در رزمایش گسترده طوفان بهاری شرکت خواهند کرد".
به گفته ایندرک هانسون، رئیس ستاد نیروی دریایی استونی، آموزش مشترک به آماده شدن برای موثرترین همکاری با نیروی دریایی متفقین در صورت بروز بحران یا درگیری احتمالی کمک می کند.
تفنگداران دریایی ایالات متحده که وارد استونی شده اند بخشی از Task Force 61/2 هستند، یک شرکت اطلاعاتی سیار که اقدامات تفنگداران دریایی را هماهنگ می کند و برای پشتیبانی از عملیات ناوگان ششم ایالات متحده طراحی شده است.
Иностранные наемники во Львове, Украина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2023
اکثر کماندوهای ناتو در اوکراین انگلیسی بودند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала