تانک لئوپارد آلمانی در خندق خرسون غرق شد+فیلم

© AFP 2023 / Ozan KoseТурецкие военные на танках Leopard 2A4 рядом с сирийской границей. Архивное фото
Турецкие военные на танках Leopard 2A4 рядом с сирийской границей. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2023
عضو شوید
تانک های لئوپارد آلمانی در اطراف شهر خرسون شروع به فعالیت کرده اند و تا به حال یکی از آنها در اثر عملیات قطعات قوای روسیه در باتلاق غرق شده است.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر را یک تن از افسران کندک داوطلبان قوای روسیه اعلام کرده است.
در خبر آمده است: پوسته تلاشی بارها توسط تانک های لئوپارد مورد هدف قرار می گرفت. تانک های لئوپارد بارها در اینجا دیده شده است و داستانی از همکاران ما وجود دارد که با آنها در ارتباط هستیم. زمانی که گروپ تخریب تانک لئوپارد را گرفتند، نتوانستند آن را با خود ببرند و آنرا در باتلاق غرق کردند. حالا لئوپاردها در اینجا مهمان ما هستند".
Первый выстрел танка Leopard 1A5 BR 6-го бронекавалерийского полка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2023
پولند دسته جدیدی تانک های لئوپارد را به اوکراین تحویل داد
وی افزود: سربازان روسیه استفاده از دستگاه های دافع هوایی آلمانی را از طرف اوکراینی مشاهده کرده اند که احتمالاً توسط اجیران آلمانی کنترل می‌شد.
کشورهای غربی مدام در مورد این واقعیت صحبت می کنند که اوکراین باید روسیه را در میدان جنگ شکست دهد و تحویل سلاح و تجهیزات نظامی به کیف را افزایش می دهند.
مسکو سال گذشته یادداشت را به کشورهای ناتو به دلیل ارسال سلاح به مقامات کیف ارسال کرد. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هرگونه محموله با تجهیزات نظامی برای اوکراین به هدف قانونی قوای روسیه تبدیل خواهد شد. به گفته وی، ایالات متحده و ناتو نه تنها با انتقال سلاح، بلکه با آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها مستقیماً در درگیری اوکراین دخالت دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала