قوای اوکراین در آرتموفسک کاملاً محاصره شده و راه عقب نشینی ندارد

© AP PhotoВид на Артемовск, архивное фото
Вид на Артемовск, архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2023
عضو شوید
امروز پنجشنبه جان گاگین مشاور سرپرست جمهوری دانسک اعلام کرد که راه عقب نشینی قوای اوکراینی در آرتمیوفسک (نام اوکراینی - باخموت) تقریباً مسدود شده است و راهی برای عقب نشینی ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، وی در برنامه تلویزیونی Rossiya-24 گفت: "دشمن به سمت حومه غربی آرتمیوفسک رانده شدند، اکنون نبردهای شدیدی در آنجا جریان دارد. گروه بندی قوای مسلح اوکراین اکنون در آنجا مسدود و تقریباً مسدود شده است."
به گفته گاگین، عقب نشینی نیروهای اوکراینی از آرتمیوفسک "فعلاً در این جاده ها غیرممکن است" زیرا "تقریباً همه آنها توسط توسط قوای توپچی روسیه کنترل می شوند".
Боец ЧВК Вагнер в центре Артемовска - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2023
چندرسانه ای
آرتموفسک و شهرک های آن پس از درگیری شدید
مشاور سرپرست مؤقت DPR اضافه کرد که تلاش‌های نیروهای مسلح اوکراین برای تحویل غذا و مهمات به قطعات خود، برای جابجایی پرسنل نظامی که اکنون در آرتیموفسک هستند، ناموفق است، اگرچه به طور منظم انجام می‌شود. به گفته گاگین، حمله متقابل نیروهای مسلح اوکراین ممکن است به علت کمبودی ذخایر، کمبود تجهیزات که برای انتقال اعلام شده بود و آمادگی قوای روسیه شکست بخورد.
او همچنین خاطرنشان کرد: "گروه بندی نیروهای دشمن در آرتمیوفسک از عقب محروم است. در واقع، دشمن اکنون، همانطور که قبلاً گفتم، یک انتخاب خواهد داشت: یا مرگ یا اسارت."
آرتمیوفسک در بخش تحت کنترل کیف DPR واقع شده است و یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات گروه نیروهای اوکراینی در دونباس بود. نبردهای شدیدی در شهر جریان دارد. روز سه شنبه، یوگنی پریگوژین، بنیانگذار پی ام سی واگنر، گفت که بیش از 80 فیصد آرتمیوفسک، از جمله تمام مراکز اداری، تحت کنترل نیروهای روسیه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала