رئیس جمهور فنلاند پیوستن به ناتو را "همه مشکلات را حل نمی کند" توصیف کرد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент Финляндии Саули Ниинистё во время совместной с президентом РФ Владимиром Путиным пресс-конференции в городе Савонлинн
Президент Финляндии Саули Ниинистё во время совместной с президентом РФ Владимиром Путиным пресс-конференции в городе Савонлинн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2023
عضو شوید
نینیست رئیس جمهور فنلاند می گوید پیوستن به ناتو همه مشکلات را حل نمی کند.
به گزارش اسپوتنیک، سائولی نینیستو، رئیس جمهور فنلاند گفت که وضعیت جدید این کشور به عنوان عضو ناتو همه مشکلات را حل نمی کند، بنابراین هلسینکی نباید دقت خود را در زمینه تضمین امنیت خود کاهش دهد.
رهبر فنلاند گفت: "ما هنوز مسئولیت اصلی امنیت خود را بر عهده داریم. هر جا که شکاف یا آسیب پذیری پیدا کردیم، باید آن را برطرف کنیم."
پیش از این، الکساندر گروشکو، معاون وزیر خارجه روسیه در مصاحبه ای با خبرگزاری "ایزوستیا" اعلام کرد که تهدید درگیری مسلحانه روسیه با ناتو همچنان در حال افزایش است. او در مورد پیوستن فنلاند به این اتحادیه گفت: "به دلیل افزایش خط تماس بین روسیه و ناتو به 1200 کیلومتر، خطرات چند برابر افزایش می یابد". او همچنین اضافه کرد که تنش های عمومی در منطقه بالتیک تاثیر می گذارد.
دومای دولتی روسیه، دوما روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2023
توصیه دومای دولتی روسیه به وزیر خارجه اوکراین؛ به داکتر روانی مراجعه کنید
فنلاند در 4 اپریل رسما به ناتو پیوست. او تصمیم گرفت در سال 2022 به بلوک نظامی بپیوندد. مقامات این کشور شروع یک عملیات ویژه از سوی روسیه را دلیل آن خواندند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала