چین به زلنسکی اولتیماتوم می دهد

© Photo / The Presidential Office of UkraineПрезидент Украины Владимир Зеленский во время своего визита в Донецкий и Харьковский район
Президент Украины Владимир Зеленский во время своего визита в Донецкий и Харьковский район - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2023
عضو شوید
ساوت چاینا مورنینگ پست SCMP: زلنسکی باید قبل از اینکه بالاخره حق رای را از دست بدهد، مذاکره کند.
به گزارش اسپوتنیک، دانیل کووانی، ستون‌نویس ساوت چاینا مورنینگ پست نوشت: ولودیمیر زلنسکی باید با حل و فصل مسالمت‌آمیز مناقشه در اوکراین موافقت کند، در حالی که هنوز در حال تصمیم‌گیری است.
وی گفت: رهبران اوکراین باید غرور خود را ببلعند و قبل از ناپدید شدن آخرین اهرم‌های فشار و هیچ حرفی در تعیین نتیجه نهایی درگیری و پیامدهای آن، صلح کنند.
در این مقاله آمده است که مهمات ارتش اوکراین در حال اتمام است و ظرفیت تولید غرب اجازه ارائه درجه لازم از کمک نظامی را نمی دهد.
کوانی گفت: "علی‌رغم وعده‌هایشان، سیاستمداران غربی ممکن است نتوانند چکی را بنویسند که احتمالاً زلنسکی به آن امیدوار است."
در 24 فبروری، وزارت خارجه چین بیانیه ای را در مورد حل و فصل سیاسی بحران اوکراین در وب سایت خود منتشر کرد که حاوی 12 نکته است. از جمله تزهای اصلی پکن: نیاز به احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی همه کشورها، از سرگیری گفتگوهای مستقیم بین مسکو و کی‌یف، درخواست برای جلوگیری از تشدید بیشتر تنش ها.
Посол КНР в РФ Чжан Ханьхуэй - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2023
واکنش شدید چین به دستورهای غرب در مسئله اوکراین
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала