هشدار جنرال آلمانی: آلمان نمی تواند کارهای خود را در ناتو به طور کامل انجام دهد

CC BY 2.0 / Steffen Voß / BundestagЗдание Бундестага в центре Берлина, Германия
Здание Бундестага в центре Берлина, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2023
عضو شوید
یک جنرال آلمانی در گزارش خود به نیروهای مسلح آلمان خاطرنشان کرد، که آمادگی رزمی همه ای نیروهای زمینی این کشور ممکن است به دلیل "ادامه ای کمبود بودجه" و ارائه کمک های نظامی به اوکراین کاهش یابد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از بیلد، جنرال آلفونس میس فرمانده نیروی زمینی آلمان، به رهبری بوندسور (نیروهای مسلح آلمان) اعلام کرد، که آلمان اکنون نمی تواند به طور کامل به تعهدات خود در ناتو عمل کند و آمادگی رزمی نیروهای مسلح آلمان قسمی که این کشور قول داده بود تا سال 2025 در اختیار اتحاد قرار دهد ، تنها "به طور محدود" امکان پذیر خواهد بود.
به گفته این نشریه، میس در آغاز ماه مارچ گزارشی را که در آن مشکلات موجود در نیروی زمینی را تشریح کرده بود، به بازرس کل بوندسوره ارسال کرد (این پست اکنون توسط کارستن بروئر اشغال شده است). در آن، این جنرال به ویژه، خاطرنشان کرد، که آمادگی رزمی تمام نیروهای زمینی آلمان ممکن است به دلیل "تداوم کمبود بودجه" و ارائه کمک های نظامی به اوکراین، که در آن ارتش آلمان باید تجهیزات خود را کنار بگذارد، کاهش یابد و همچنین صرف زمان و تلاش برای آموزش سربازان اوکراینی شود.
آلمان پیش از این قول داده بود تا سال 2025 یک لشکر کاملا مجهز (حدود 16.5 هزار سرباز) را به ناتو منتقل کند. از نظر پرسنلی 79 درصد پرسنل است اما از نظر تجهیزات نظامی کاملاً کمبود دارد.
به گفته میس، "برای آینده قابل پیش بینی کافی نخواهد بود".
در این گزارش آمده است: "حتی اگر اکنون به ذخیره‌های تمام نیروهای زمینی روی بیاوریم، کمتر از 60 درصد [تجهیزات لازم] در اختیار خواهد بود".
این جنرال همچنین به مشکلات خرید رادیوهای جدید که برای جایگزینی دستگاه های منسوخ طراحی شده اند اشاره کرد. تخصیص بودجه برای این اهداف همچنان در کمیته بودجه پارلمان بوندستاگ مورد بحث است.
میس تصریح کرد: علیرغم همه تلاش ها، توانایی رزمی این لشکر تا سال 2025 فقط می تواند محدود شود.
وی خاطرنشان کرد، که کمبود منابع، پشتیبانی از اوکراین و اجرای طرح های ناتو به طور کلی منجر به "مشکلات جدی در آموزش دیگر یگان های نیروی زمینی" می شود.
به گفته وی، اگر وضعیت اصلاح نشود، ارتش "نمی تواند در نبردهای شدید مقاومت کند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала