دیدگاه عرب ها درباره ای افشای مدرک های پنتاگون

CC BY-SA 2.0 / Arlington County / Arlington County, as seen from the airЗдание Пентагона в городском округе США Арлингтон
Здание Пентагона в городском округе США Арлингтон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2023
عضو شوید
یک کارشناسی سیاسی عرب می گوید، که افشای مدرک ها از پنتاگون از سوی دولت امریکا برنامه ریزی شده بود.
به گزارش اسپوتنیک، محمد سید احمد، کارشناس امور ایالات متحده، درباره افشای مدرک های محرمانه پنتاگون به اسپوتنیک چنین دیدگاهش را بیان کرد: "من بر این باورم اخباری که از پنتاگون درز کرد از سوی دولت امریکا از پیش برنامه ریزی شده بود، زیرا ما می بینیم که واشنگتن چگونه با نهایت دقت در مسائل نشت اطلاعات عمل می کند. با این حال، من فکر می کنم که همه اینها بر روابط بین اوکراین و امریکا تاثیری نخواهد گذاشت، زیرا این کشورها کاملاً به یکدیگر وابسته هستند، پنتاگون یکی از قوی ترین ساختارهای دستگاه دولتی ایالات متحده است، بنابراین دولت ایالات متحده همیشه از چنین درزهایی آگاه است".
او گفت: "شما حتی می توانید خود زلنسکی را قربانی کنید، زیرا این درگیری در واقع یک جنگ نیابتی بین امریکایی ها و روس ها در خاک اوکراین است. ما به خوبی می دانیم که زلنسکی هیچ پیوندی با این جنگ ندارد. او تنها ابزاری در دست واشنگتن است که برای جلوگیری از شکل‌گیری جهان چندقطبی در برابر روسیه کار گرفته می‌شود که جایگزین هژمونی امریکا در عرصه بین‌المللی شده است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала