حمله بر کریمه ختم اوکراین است

© Sputnik / Alexey MalgavkoВид на южный берег Крыма в окрестностях большой Ялты
Вид на южный берег Крыма в окрестностях большой Ялты - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2023
عضو شوید
الجزیره: تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره ای نشان داد که قوای مسلح اوکراین با نبرد سختی در کریمه روبرو خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، خبرنگاران شبکه تلویزیونی الجزیره پس از تجزیه و تحلیل گزارشات تصاویر ماهواره ای را انجام دادند بالاخره به این نتیجه رسیدند که هرگونه تلاش قوای مسلح اوکراین برای راه اندازی حمله متقابل و جنگ در کریمه عواقب ناگواری را به دنبال خواهد داشت.
کارشناسان پیش بینی می کنند که کیف با مشکلات جدی روبرو خواهد شد، زیرا قوای روسیه فعالانه درگیر دفاع از شبه جزیره هستند - حفر استحکامات دفاعی، که تعرض بر آنها ساده نخواهد بود.
Отвод вооружений калибром менее 100 мм в Луганской народной республике - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2023
کیف آمادگی تعرض مقابل را می گیرد
بررسی عکس ها نشان داد که در آغاز فبروری تا مارچ، سرحدات جمهوری و مناطق اطراف آن به یک مانع مستحکم تبدیل شده است. به ویژه، شبکه گسترده ای از سنگرها ساخته شده که اکنون از روستاهای سرحدی کریمه می گذرد و قلمرو چندین پایگاه نظامی مهم گسترش یافته است.
همزمان خاطرنشان می شود که استحکامات به گونه ای تجهیز شده اند که در صورت لزوم در صورت رخنه خط هوایی، حمله زمینی دشمن را هم از شمال و هم از جنوب مهار می کند.
در 7 اپریل، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده گفت که عملیات تعرضی قوای مسلح اوکراین در جبهه ممکن است در هفته های آینده آغاز شود. وی خاطرنشان کرد که در موضوع بازگرداندن کنترل کریمه، کیف باید به نظر مردم اوکراین گوش دهد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала