جنگ افزارهای دفاع هوایی اوکراین در حال پایان رسیدن است

© AP Photo / Efrem LukatskyЗенитно-ракетный комплекс ПВО Украины
Зенитно-ракетный комплекс ПВО Украины  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2023
عضو شوید
منابع دفاع هوایی میان برد اوکراین تا 23 می به طور کامل به پایان می رسد.
به گزارش اسپوتنیک، واشنگتن پست با استناد به مدرک های محرمانه افشا شده ارتش و اطلاعات امریکا می نویسد، سامانه های دفاع هوایی میان برد اوکراین تا 23 ماه می قابلیت های خود را به اتمام خواهند رساند.
در سند پنتاگون آمده است: "توانایی ارائه پدافند هوایی میان برد برای حفاظت تا 23 می به طور کامل از بین خواهد رفت. برآورد می شود که اوکراین 2 تا 3 موج دیگر از حملات را تحمل کند".
بر اساس گزارش رسانه ها، تحلیل وضعیت تامین مهمات در بازه زمانی اواخر فیبروری تا آغاز ماه مارچ سال جاری انجام شده است. معلوم شد که کیف منابع نظامی ارائه شده توسط ایالات متحده و متحدانش را تمام کرده است. اسناد فاش شده حاکی از کمبود نگران کننده اوکراین در تسلیحات غربی است. این امر به ویژه در مورد مهمات و دفاع هوایی درست است.
این مقاله خاطرنشان می کند، که به دلیل پایان رسیدن ذخایر، نیروهای اوکراینی باید مطمئن شوند که سیستم های دفاع هوایی به عنوان اولویت در برابر جنگنده ها و هلیکوپترها کار می کنند. در عین حال، از کیف خواسته شده است که این منبع را صرف "تهدیدات کمتری مانند هواپیماهای بدون سرنشین" نکند.
افزون بر پدافند هوایی، پنتاگون همچنین نگران کاهش ذخایر توپخانه است که با قضاوت بر اساس پیش بینی ها، ممکن است ظرف چند روز به پایان برسد.
پیشتر گزارش شده بود، که دسته جدیدی از اسناد محرمانه ایالات متحده در مورد اوکراین، چین و خاورمیانه ظاهراً به این شبکه درز کرده است. ادعا شده است که بیش از 100 سند می تواند وارد اینترنت شود، خسارت ناشی از آنچه اتفاق افتاده است قابل توجه تخمین زده می شود.
پنتاگون پیش از این گفته بود، که در حال مطالعه اطلاعات در مورد این درز است. همانطور که نیویورک تایمز با اشاره به تعدادی از اسناد نوشت، مقامات اوکراین مجبور بودند نیروهای زبده را به نزدیکی آرتموفسک منتقل کنند، که آنها در ضدحمله روی آنها حساب کردند، که منجر به "هزینه های استراتژیک" برای کیف شد.
یادآوری می کنیم، که مسکو پیش از این یادداشتی به کشورهای ناتو به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد، هدف قانونی روسیه خواهد بود. وزارت امور خارجه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری آمریکا خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمکی نمی‌کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала