جاسوس پیشین سیا: برخی از افراد در بخش اطلاعاتی-نظامی با ادامه ای پشتیبانی بی‌معنا از اوکراین مخالفند

© AP Photo / Evan VucciПрезидент США Джо Байден и президент Украины Владимир Зеленский в Киеве
Президент США Джо Байден и президент Украины Владимир Зеленский в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2023
عضو شوید
جاسون پیشین سیا گفت، که برخی از افراد در سازمان اطلاعاتی/نظامی مخالف ادامه ای پشتیبانی های بی‌معنا از اوکراین هستند و تلاش می‌کنند تا دولت رئیس جمهور کنونی را برای کاهش تلاش‌هایش شرمنده کنند.
به گزارش اسپوتنیک، فیلیپ گیرالدی، رئیس پیشین ایستگاه سیا و اکنون مدیر اجرایی شورای منافع ملی امریکا، درباره ای محتوا و اهمیت اسناد فاش شده با اسپوتنیک صحبت کرد.
فیلیپ گیرالدی، درباره ای اهمیت اسناد فاش شده، به خبرنگار اسپوتنیک گفت، که اهمیت این اسناد از این واقعیت ناشی می‌شود که این اسناد بسیار محرمانه هستند و گفته می‌شود توسط یکی از افراد بالادستی در سلسله مراتب پنتاگون منتشر شده است.
وی افزود: ظاهراً این مطالب اطلاعاتی است که برای مخاطبان نظامی تهیه شده است و تعدادی از موضوعات از جمله اوکراین را پوشش می دهد. روسیه فقط از ظاهر آنها سود می برد، زیرا این امر باعث می شود تا پنتاگون در رسیدگی به اطلاعات محرمانه بی توجهی کند.
این کارشناس همچنین به به موقع بودن این نشت اشاره کرد: "زمان بسیار مهم منتشر شد. این نشان می‌دهد که برخی از افراد در سازمان اطلاعاتی/نظامی مخالف ادامه پشتیبانی های بی‌معنا از اوکراین هستند و تلاش می‌کنند تا دولت بایدن را برای کاهش تلاش‌هایش شرمنده کنند. آنها احتمالا امیدوارند که ایالات متحده به طور جدی از مذاکرات برای پایان دادن به جنگ پشتیبانی کند".
فیلیپ گیرالدی با بیان اینکه واکنش دولت و رسانه ها که بسیار جدی بود را نباید دست کم گرفت، افزود: "واکنش دولت و رسانه ها بسیار شدید بود. من می‌دانم که بازرسان پرونده‌های پنتاگون و شورای امنیت ملی را بررسی می‌کنند تا افشاگران احتمالی را شناسایی کنند که بعداً مورد مصاحبه و حتی پلی‌گراف قرار می‌گیرند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала