تایوان: 71 طیاره نیروهای مسلح چین به این جزیره نزدیک شده است

© Photo / Public domain / 中華民國國防部Китайский истребитель Shenyang J-16
Китайский истребитель Shenyang J-16 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2023
عضو شوید
وزارت دفاع تایوان 71 طیاره چینی را در حال نزدیک شدن به جزیره شناسایی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس بیانیه وزارت دفاع تایوان، نیروهای مسلح تایوان روز شنبه نزدیک شدن 71 فروند طیاره ارتش آزادیبخش خلق چین را در زمینه تمرینات نظامی ارتش چین که در منطقه آبی و حریم هوایی اطراف جزیره برگزار می شود، ثبت کردند.
اوایل روز شنبه، شی یی، سخنگوی فرمانده جنگی ارتش آزادیبخش خلق چین گفت که نیروهای مسلح چین در روزهای 8 تا 10 اپریل در حال انجام تمرینات و گشت زنی در دریا و حریم هوایی اطراف تایوان مطابق با طرح آموزشی جنگی هستند.
او گفت که این تمرینات هشداری برای نیروهای طرفدار استقلال تایوان و اقدامی ضروری برای حفاظت از حاکمیت و تمامیت ارضی چین است.
Истребитель F-16 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2023
نشست اضطراری دو فروند F-16 امریکایی در جاپان
این آژانس در توییتر نوشت: "تا ساعت 16:00 (13:30 به وقت کابل) در 8 اپریل، 71 طیاره و 9 کشتی ارتش آزادیبخش خلق چین ثبت شد.
خاطرنشان می شود که 45 فروند طیاره از خط به اصطلاح میانه تنگه تایوان عبور کرده و وارد منطقه شناسایی پدافند هوایی تایوان شده اند.
منطقه شرقی فرماندهی نظامی ارتش آزادیبخش خلق چین شرق نیز به نوبه خود گزارش داد که در روز اول تمرینات، نیروهای مسلح چین مانورهایی را برای تصرف برتری در دریا و هوا، گشت‌های جنگی در اطراف جزیره و همچنین محاصره و مهار کامل تمرین کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала