- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نیروهای روسی از مرکز آرتموفسک به سمت غرب در حال پیشروی هستند

© AFP 2023 / ARIS MESSINISСпецоперация России по защите Донбасса
Спецоперация России по защите Донбасса - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2023
عضو شوید
قوای مسلح روسیه از مرکز آرتموفسک به سمت محله های غربی حرکت می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، نیرو های روسی به سمت محله های غربی آرتموفسک در دونتسک در حال حرکت است.
به گفته یکی از سربازان اکنون این دسته ها در نزدیکی بخشداری شهر قرار دارند. وی تصریح کرد که کارمندان آن مسئول مرکز آرتموفسک هستند. در عین حال، اداره اصلی در شمال قرار دارد که آن نیز تحت کنترل نیروهای روسی است.
سربازان گفتند که در جریان عقب نشینی، واحدهای اوکراینی چندین ساختمان را در مرکز منفجر کردند. این شامل ساختمان مدیریت شهری نیز می شود. ساختمان بازرسی مالیاتی با منفجر شدن "از داخل" شکل گرفته است.
وی تصریح کرد که این تاکتیک جدید ارتش اوکراین است. سربازان نیروهای مسلح اوکراین خانه ها را منفجر می کنند تا ارتفاعات غالب و ساختمان های مستحکم به نیرو های روسی نرسد و دفاع از خود برای آنها آسان تر باشد.
به گفته رزمندگان، ساختمان اداری نه تنها برای اهداف نظامی، بلکه برای تبلیغات نیز منفجر شده است تا پرچم روسیه و بنر واگنر بر روی آن آویزان نشود.
هجوم به مرکز کمی سخت بود. ما از خانه های شخصی آمدیم و همانطور که می بینید ساختمان های نه طبقه و آسملن خراش ها به اینجا رفتند. دشوار بود مسلسل ها، تک تیراندازان. ما با تمام تلاش خود کار کردیم. این جنگنده گفت، با همه اسلحه ها، حتی توانستیم چیزی را بسوزانیم و دشمن را از آنجا بیرون بکشیم. گرفتن یکی از آسمان خراش ها کار دشواری بود.
آرتموفسک در شمال گورلووکا واقع شده است، این یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین گروه نیروهای اوکراینی در دونباس است. بیش از شش ماه است که نبردهای شدید در خارج از شهر در جریان است.
Дым в Артемовске, Украина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2023
افسر استخبارتی امریکا شکست بزرگی را برای نیروهای مسلح اوکراین پیش بینی کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала