نبنزیا: تشدید تنش کمکی به حل و فصل اوضاع در بیت المقدس نخواهد کرد

© AFP 2023 / Ahmad GharabliСтолкновения палестинцев и сотрудников израильской полиции на Храмовой горе в Иерусалиме
Столкновения палестинцев и сотрудников израильской полиции на Храмовой горе в Иерусалиме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2023
عضو شوید
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل درباره ای آشفتگی در بیت المقدس گفت، که تشدید بیشتر به حل و فصل اوضاع در اورشلیم کمکی نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل پس از رایزنی های بسته شورای امنیت درباره حادثه مسجد الاقصی به خبرنگاران گفت، که تشدید بیشتر به حل و فصل اوضاع در اورشلیم کمک نمی کند.
وی با اشاره به وضعیت در مرز اسرائیل و لبنان گفت: "تنش‌هایی که اکنون در حال وقوع است خطرناک است. تشدید بیشتر به حل و فصل وضعیت کنونی اورشلیم کمکی نمی‌کند".
در آغاز روز پنجشنبه، رسانه های اسرائیلی گزارش دادند، که ده ها راکت از خاک لبنان شلیک شد و شهرک ها و شهرهای مرزی در شمال و غرب جلیل در شمال اسرائیل را هدف قرار داد. در این گلوله باران حداقل سه نفر زخمی شدند.
به گزارش سرویس مطبوعاتی ارتش اسرائیل، 34 راکت از خاک لبنان در خاک اسرائیل شلیک شد که 25 راکت توسط سامانه پدافند هوایی نابود شد. ارتش اسرائیل اعلام کرد، که گلوله باران اسرائیل از خاک لبنان توسط گروه‌های جنبش فلسطینی حماس که در نوار غزه حاکم است، انجام شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала