سازمان ملل: مردان جایگزین زنان در این سازمان ها نخواهند شد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر برگزاری نشست نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه با نماینده سازمان ملل در امور سوریه
برگزاری نشست نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه با نماینده سازمان ملل در امور سوریه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2023
عضو شوید
همه کارکنان زن سازمان بین‌المللی مهاجرت و سازمان ملل متحد حقوق دریافت می‌کنند و مردان جایگزین زنان در این سازمان ها نخواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، سازمان بین‌المللی مهاجرت اعلام کرد که برخلاف تصمیم طالبان مبنی بر ممنوعیت کار زنان در این سازمان در کشور، به آنها حقوق و دستمزد پرداخت می‌کند. بر اساس بیانیه منتشر شده توسط آنتونیو ویتورینو، مدیر کل سازمان بین‌المللی مهاجرت، آنها را با کارمندان مرد جایگزین نخواهد کرد.
اظهارات مدیر کل در سند آمده: "سازمان بین المللی مهاجرت ممنوعیت کار زنان افغان برای سازمان ملل در افغانستان را که توسط مقامات عملی این کشور اعمال شده است، به شدت محکوم می کند".
وی افزود: "همه کارکنان زن سازمان بین‌المللی مهاجرت و سازمان ملل متحد همچنان حقوق دریافت می‌کنند و مردان جایگزین زنان نخواهند شد".
Новорожденный ребенок с матерью - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2023
سازمان ملل: افغانستان در آسیا بالاترین میزان مرگ‌ومیر مادران را دارد
ویتورینو یادآور شد که در یک سال گذشته، حقوق زنان و دختران افغانستان برای مشارکت در تمام جنبه های زندگی اجتماعی، اقتصادی و سیاسی با محدودیت هایی روبرو بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала