زاخارووا: زمان بازنشستگی ناتو فرا رسیده است

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2023
عضو شوید
ناتو در 74 سال فعالیت هایش هیچ چیزی برای افتخار ندارد، زمان بازنشستگی او فرا رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در تفسیری درباره نتایج نشست شورای ناتو در سطح وزرای خارجه که در بروکسل برگزار شد، گفت: اقدامات و اظهارات ناتو نشان می دهد که امنیت و ائتلاف آتلانتیک شمالی چیزهایی ناسازگار هستند، یک نتیجه خود را نشان می دهد - زمان بازنشستگی این اتحاد فرا رسیده است.
زاخارووا افزود: در واقع، هیچ چیز نیست که بتوانیم از آن تعریف کنیم. در پشت شانه های متحدان ناتو، جنگ ها، ویرانی دولت ها، جنایات جنگی بدون مجازات، کشتار غیرنظامیان و تخریب زیرساخت های غیرنظامی وجود دارد. یوگسلاوی، عراق، افغانستان، لیبی. بعدی کیست؟
زاخارووا خاطرنشان کرد که نمایندگان بلوک آتلانتیک شمالی مدام تکرار می کنند که این یک اتحاد دفاعی است، اگرچه کل تاریخ این سازمان چیز دیگری را نشان می دهد.
Здание Министерства иностранных дел РФ в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2023
واکنش وزارت خارجه روسیه به عضویت فنلاند به طور رسمی در ناتو
وی در ادامه افزود: اکنون می بینیم که چگونه ناتو که به دنبال غصب کل سیستم امنیتی اروپا است، دوباره به سمت روسیه گسترش می یابد و امنیت ما را تهدید می کند. اکنون فنلاند یکی دیگر از قربانیان اتحاد آتلانتیک شمالی شد.
نماینده رسمی وزارت امور خارجه گفت: ناتو قصد توقف ندارد، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو به طور فزاینده ای نقش جهانی این ائتلاف، لزوم فراتر رفتن از منطقه مسئولیت سنتی اروپا آتلانتیک را اعلام می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала