تنها یک سوم امریکایی ها با انتخاب دوباره ای بایدن موافق هستند

© AP Photo / Michal DyjukПрезидент США Джо Байден выступает с речью в Варшаве
Президент США Джо Байден выступает с речью в Варшаве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2023
عضو شوید
بر پایه ای یک نظر سنجی، تنها یک سوم امریکایی ها با انتخاب دوباره ای رئیس جمهور کنونی این کشور برای ریاست جمهوری امریکا موافق اند.
به گزارش اسپوتنیک، بر پایه ای نظرسنجی که روز پنجشنبه توسط CNN منتشر شد، تنها یک سوم از شهروندان ایالات متحده بر این باورند که جو بایدن، رئیس جمهور کنونی، شایسته ای انتخاب دوباره در انتخابات 2024 است، در حالی که بقیه ترجیح می دهند شخص دیگری را در این پست ببینند.
یک نظرسنجی در ماه مارچ نشان می دهد، که محبوبیت کلی بایدن به عنوان رئیس دولت از 45 درصد در جنوری به 42 درصد کاهش یافته است. در عین حال، بر اساس داده های پسین، 57 درصد از رای دهندگان اکنون فعالیت های رئیس جمهور دموکرات را (در مقایسه 55 درصد دو ماه پیش) تایید نمی کنند.
به طور کلی، تنها 32 درصد معتقدند، که بایدن شایسته انتخاب دوباره به عنوان رئیس جمهور است. رهبر امریکا از کمترین محبوبیت در میان شهروندان زیر 35 سال ایالات متحده برخوردار است - تنها 26 درصد از پاسخ دهندگان از انتخاب دوباره ای این سیاستمدار به بالاترین پست ایالتی حمایت می کنند.
در عین حال از آغاز ماه دسامبر سال گذشته این رقم در سطح 36 درصد بود. این نظرسنجی در طول ماه گذشته انجام شده بود و قبل از آن که هیئت منصفه بزرگ منهتن یک هفته قبل به متهم کردن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده رای دهد، تکمیل شد. بنابراین، همانطور که توسط CNN اشاره شده است، نتایج این مطالعه نمی تواند منعکس کننده تغییر در افکار عمومی در مورد کار بایدن پس از وقوع یک چرخش جدید در "پرونده ترامپ" باشد. تقریباً 1600 بزرگسال آمریکایی در نظرسنجی این کانال که از طریق ایمیل و تیلیفون انجام شد، شرکت کردند. نمونه نماینده است. خطا بیش از 3.3 درصد نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала