تصویب برنامه توسعه همکاری بلندمدت روسیه و ویتنام

© Photo / Government of the Russian Federation / Andrey RogatkoВице-премьер России Дмитрий Чернышенко
Вице-премьер России Дмитрий Чернышенко - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2023
عضو شوید
ایجاد طرح بلندمدت توسعه همکاری های دوجانبه بین روسیه و ویتنام که در سه بخش تا سال 2030 ادامه خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، روسیه و ویتنام برنامه بلندمدت توسعه همکاری های دوجانبه را که برای دوره تا سال 2030 محاسبه شده است، تصویب خواهند کرد. این موضوع را دیمیتری چرنیشنکو معاون نخست وزیر روسیه در حاشیه نمایشگاه تجارتی روسیه و ویتنامی که روز پنجشنبه در هانوی برگزار شد به خبرنگاران اعلام کرد.
معاون نخست وزیر گفت: "در رابطه با روابط تجاری و اقتصادی، می توانم بگویم که با توجه به اقتصاد کشورهای ما و با توجه به نگرش ما نسبت به مشارکت های برادرانه، این سرمایه دست نخورده است. به گفته وی، طرفین پتانشیل عظیمی برای دو برابر کردن گردش مالی و تجاری تا سال 2025 تا 10 میلیارد دالر می بینند که بر اساس محاسبه "پروژه های دست اول شرکت های بزرگ مانند زاروبژنفت، گازپروم، نواتک و راه آهن روسیه است."
در عین حال، چرنشنکو بر اهمیت ایجاد شرایط مناسب برای مبادلات مالی در ارز های ملی در آینده تاکید کرد، برای اطمینان از تدارکات بدون مانع بار و مسافران بین دو کشور و تضمین سیستم آسان تر و آسان تر ویزای شهروندان روسیه و ویتنام. ما توافق کردیم که یک برنامه بسیار دقیق - مانند یک نقشه راه - تا سال 2030 تهیه شود که شامل اقدامات سه جهت اصلی خواهد بود: اول، یک سیستم مشترک که امکان پرداخت در ارزهای ملی را فراهم می کند، دوم، تسهیل در وضع ویزا، سوم، البته، لوجستیک.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала