پوتین: پیوندهای فدراسیون روسیه و امریکا در یک آشفتگی عمیق قرار دارد

© Sputnik / Sergey Karpukhin/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время встречи с председателем Китайской Народной Республики Си Цзиньпином
Президент РФ Владимир Путин во время встречи с председателем Китайской Народной Республики Си Цзиньпином - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه در مراسم پذیرش استوارنامه های سفیران خارجی در کرملین گفت، که پیوندهای فدراسیون روسیه و امریکا در یک آشفتگی عمیق قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت، که پیوندها بین فدراسیون روسیه و ایالات متحده که امنیت و ثبات جهانی به آن وابسته است، در حال تجربه یک آشفتگی عمیق است.
رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه استوارنامه سفیران جدید کشورهای خارجی از جمله دیپلماتان ایالات متحده، اتحادیه اروپا، سوریه، دانمارک، ناروی، عراق و آبخازیا را پذیرفت.
پوتین گفت: "پیوندهای روسیه و ایالات متحده امریکا که امنیت و ثبات جهانی به طور مستقیم به آن بستگی دارد، متأسفانه در حال عبور از یک آشفتگی عمیق است. این پیوندها مبتنی بر رویکردهای اساسا متفاوت برای تشکیل نظم جهانی مدرن است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала