پوتین: پشتیبانی امریکا از انقلاب های رنگی به آشفتگی امروز اوکراین منجر شد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному собранию
 Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному собранию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت، که ایالات متحده در سیاست خارجی اش با بکارگیری از پشتیبانی انقلاب های رنگی، از آن میان در اوکراین، منجر به آشفتگی امروز در این کشور شد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه استوارنامه سفیران جدید کشورهای خارجی از جمله دیپلماتان ایالات متحده، اتحادیه اروپا، سوریه، دانمارک، ناروی، عراق و آبخازیا را پذیرفت.
پوتین در این مراسم گفت: "ایالات متحده امریکا در سیاست خارجی خود با بکارگیری از ابزارهایی مانند حمایت از انقلاب های رنگی، حمایت در این زمینه از کودتای کیف در سال 2014، در نهایت به بحران کنونی اوکراین منجر شد و علاوه بر این سهم منفی در تنزل روابط روسیه و امریکا داشته است".
پوتین خاطرنشان کرد، که روسیه همیشه از ایجاد روابط روسیه و امریکا "به طور انحصاری بر اساس اصول برابری، احترام به حاکمیت و منافع یکدیگر و عدم مداخله در امور داخلی" حمایت کرده است.
رئیس فدراسیون روسیه گفت: "ما در آینده نیز بر این اساس هدایت خواهیم شد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала