نبنزیا: فرزند خواندگی اجباری کودکان اوکراینی در روسیه وجود ندارد

© Sputnik / Сергей Гунеев /  مراجعه به بانک تصاویر Постпред России при ООН Василий Небензя
Постпред России при ООН Василий Небензя - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2023
عضو شوید
نماینده ای روسیه در سازمان ملل گفت، که در فدراسیون روسیه هیچ گونه فرزندخواندگی اجباری دسته جمعی از کودکان اوکراینی وجود ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل در نشست غیررسمی شورای امنیت سازمان ملل گفت: هیچ فرزندخواندگی اجباری دسته جمعی از کودکان اوکراینی در روسیه وجود ندارد.
نبنزیا گفت: "وظیفه اصلی نشست امروز نه تنها افشای استانداردهای دوگانه آشکار غرب، بلکه از بین بردن افسانه هایی است که رسانه های غربی و اوکراینی تکرار می کنند".
به گفته وی، "حقیقت این است که کودکان توسط رژیم جنایتکار کی یف از منطقه جنگی تخلیه شدند، که در تمام این 9 سال جنگ در دونباس، کی یف به طور سیستماتیک و سیستماتیک علاقه ای به سرنوشت این کودکان نداشت. عمدا جان آنها را به خطر انداخته است، که چیزی به نام فرزندخواندگی اجباری دسته جمعی وجود ندارد".
به گفته نبنزیا، تنها یتیمان و کودکانی که بدون مراقبت والدین از مؤسسات داخل مرزهای اداری جمهوری خلق دونتسک و جمهوری خلق لوهانسک باقی مانده اند، تحت سرپرستی اولیه موقت یا سرپرستی موقت شهروندان روسی منتقل می شوند.
این نماینده دائم روسیه افزود: این موسسه فرزندخواندگی نیست و به طور خاص برای بازگرداندن فرزندان به والدینشان در صورت وجود انتخاب شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала