لاوروف: روسیه و امریکا در مرحله داغ جنگ هستند

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров выступает на VIII Международном научно-экспертном форуме "Примаковские чтения"
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров выступает на VIII Международном научно-экспертном форуме Примаковские чтения - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2023
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه گفت، که روسیه و امریکا در مرحله داغ جنگ هستند، اما پیوندها باید حفظ شود.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت، که روسیه و ایالات متحده در "مرحله داغ جنگ" هستند، اما پیوندها باید حفظ شود.
لاوروف گفت: "ما بدرستی در مرحله داغ جنگ هستیم، زیرا نازی های اوکراین اول از همه با سلاح های امریکایی می جنگند و هر بار دولت امریکا تهدید به عرضه بیشتر و بیشتر سیستم‌های دوربرد و مرگبار می‌کند".
لاوروف در پاسخ به این سوال که چگونه این ارتباط با این واقعیت دارد، که لین تریسی، سفیر ایالات متحده استوارنامه خود را روز چهارشنبه به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تقدیم کرد، لاوروف پاسخ داد: "من فکر می کنم روابط باید حفظ شود".
لاوروف افزود: "حداقل امیدمان را از دست نمی دهیم که امریکایی ها بیدار می شوند و نوعی گفتگو را از سر می گیرند. خواهیم دید، صبر طولانی نخواهد بود".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала