سیاستمدار فرانسوی پیوستن فنلند به ناتو را تحریک آمیز خواند

© Photo / Official social media page of the Mission of Finland to NATOМинистр иностранных дел Финляндии Пекка Хаависто подписал документ о вступлении Финляндии в НАТО
Министр иностранных дел Финляндии Пекка Хаависто подписал документ о вступлении Финляндии в НАТО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2023
عضو شوید
فلوریان فیلیپو، رهبر حزب میهن پرستان فرانسه گفت که پیوستن فنلاند به ناتو یک اقدام تحریک آمیز با هدف دامن زدن به درگیری با روسیه است.
به گزارش اسپوتنیک، فلوریان فیلیپو، رهبر حزب میهن پرستان فرانسه در اظهار نظری به تاس گفت: "من این اقدام را تحریکی می‌دانم که با هدف افزودن بیشتر آتش به آتش در درگیری با روسیه است. من این اقدام را نامناسب و تهاجمی می‌دانم".
این سیاستمدار همچنین خواستار خروج فرانسه از ناتو شد. به گفته فیلیپو، این اتحاد نمایانگر ساختاری از امپریالیسم ایالات متحده است که باید در طول جنگ سرد ناپدید می شد.
فنلاند در 4 آپریل رسماً به اتحاد آتلانتیک شمالی پیوست.
سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که مسکو در زمان مناسب اعلام خواهد کرد که طرف روسی در واکنش به ورود فنلاند به ناتو چه خواهد کرد.
الکساندر گروشکو، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: روسیه از قبل توسعه اقدامات واکنشی را برای توقف تهدیدات احتمالی به دلیل ورود فنلاند به ائتلاف آتلانتیک شمالی آغاز کرده است.
Постоянный представитель Российской Федерации при НАТО Александр Грушко - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2023
روسیه نیروهای نظامی بیشتر را در نزدیکی فنلند جابجا میکند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала