جزئیات گفت و گوی پوتین با لوکاشنکو

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и президент Белоруссии Александр Лукашенко пожимают руки на совместном заявлении по итогам российско-белорусских переговоров
Президент РФ Владимир Путин и президент Белоруссии Александр Лукашенко пожимают руки на совместном заявлении по итогам российско-белорусских переговоров - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه در دیدار با رئیس جمهور بلاروس از کار موفق در زمینه امنیت و اقتصاد خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در دیدار با الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس از عملکرد موفق دو کشور در زمینه های مختلف از جمله در حوزه امنیتی و اقتصادی خبر داد.
پوتین گفت: "من می خواهم یک بار دیگر روز وحدت خلق های روسیه و بلاروس را به شما تبریک بگویم، ما این را در 2 اپریل جشن گرفتیم. باید بگویم که در نتیجه کار مشترک ما در همه زمینه ها کارهای زیادی انجام شده است. فردا تکرار می کنم همه اینها را بررسی می کنیم. این به تعامل ما در عرصه بین‌المللی مربوط می‌شود، این مربوط به حل مشترک مسائل تضمین امنیت کشورهایمان است. ما به ویژه خوشحالیم که به نتایج کار خود در زمینه اقتصاد توجه می کنیم".
لوکاشنکا روز چهارشنبه وارد مسکو شد. در 6 اپریل، رهبران ایالات در نشست شورای عالی دولتی (SSC) دولت اتحادیه شرکت خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала