ترامپ در 34 فقره اتهام خود را بی گناه دانست

© AFP 2023 / Mandel NganБывший президент США Дональд Трамп во время выступления в Вашингтоне
Бывший президент США Дональд Трамп во время выступления в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2023
عضو شوید
رئیس جمهور پیشین امریکا در 34 فقره اتهام در دادگاه نیویورک خود را بی گناه دانست.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین امریکا روز سه‌شنبه در دادگاه نیویورک در 34 فقره اتهام خود بی‌گناه شد.
بر اساس این داده ها، این سیاستمدار به جعل اسناد تجاری درجه یک متهم شده است.
رئیس جمهور پیشین امریکا، بیش از یک ساعت پیش به دادگاه در منهتن آمد و هنوز در آنجا است. در تمام این مدت، ترامپ به طور رسمی در بازداشت باقی مانده است.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین امریکا پس از طرح اتهامات در برابر خود دادگاه را ترک کرد. حضور این سیاستمدار حدود دو ساعت به طول انجامید.
پیش از این، جو تاکوپین، وکیل این سیاستمدار، در مصاحبه با ریانووستی، پیشنهاد کرده بود، که کل روند حضور رئیس جمهور پیشین در دادگاه بیش از نیم ساعت طول نمی کشد.
این در حالیست، که پیش از این منبعی که در جریان مراحل محاکمه رئیس جمهور پیشین امریکا قرار گرفته بود، گفته بود، که دونالد ترامپ روز سه شنبه بازداشت خواهد شد و به او اطلاع داده می شود که به 34 فقره جنایت به دلیل جعل سوابق تجاری متهم شده است.
سپس گزارش دستگیری پلیس شهر نیویورک که خلاصه ای از اتهامات علیه ترامپ را در بر می گیرد، آماده می شود و قبل از هدایت او به دادگاه برای محاکمه رسمی در مورد اتهامات، که هیچکدام از آنها جنحه نیستند، وارد سیستم دادگاه می شود.
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2023
کاخ سفید: اتهام های ترامپ "بیرون از توجه" بایدن است
اما به گفته این منبع، ترامپ را تا زمانی که قاضی شرایط پیش از محاکمه را بررسی نکند، در دستبند، در سلول زندان یا مورد شلیک گلوله قرار نخواهند داد. دفتر آلوین براگ، دادستان منطقه نیویورک، که با سرویس مخفی و مقامات دادگاه شهر نیویورک مشورت کرده است، به این نتیجه رسید که هیچ دلیلی برای دستبند زدن به رئیس جمهور سابق وجود ندارد.
دلیل بیان شده برای دستبند زدن به متهمان به این دلیل است که مظنون ممکن است خطر فرار یا تهدیدی برای دادستان منطقه یا پرسنل دادگاه باشد، که هیچ یک از این موارد مرتبط با رفتار رئیس جمهور سابق که همیشه توسط یک رئیس جمهور محافظت می شود مرتبط نبوده است.
یادآوری می کنیم، که ترامپ نخستین رئیس جمهور پیشین امریکا با وضعیت زندانی شد. این محدودیت در ایالات متحده، برخلاف فدراسیون روسیه، می تواند توسط دادستانی یا پولیس انتخاب شود. دادگاه در این دیدار احتمالاً تعیین خواهد کرد که آزادی ترامپ در آینده چقدر محدود می شود، آیا او با وثیقه آزاد می شود یا تعهدات دیگری اعمال می شود. خود این سیاستمدار انتظار داشت که عصر در ملک خود در فلوریدا باشد، که با "حضانت" سازگار نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала