چه کسانی عامل قتل تاتارسکی هستند؟

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Машины полиции в окрестностях места взрыва в кафе на Университетской набережной в Санкт-Петербурге
Машины полиции в окрестностях места взрыва в кафе на Университетской набережной в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2023
عضو شوید
بنت، دانشمند علوم سیاسی: رادیکال های اوکراینی می توانستند قتل یک کمیسر نظامی تاتارسکی را سازماندهی کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادلن تاتارسکی، خبرنگار جنگ، می توانست با حمایت غرب توسط رادیکال های اوکراینی کشته شود. دانشمند علوم سیاسی آمریکایی اسکات بنت سازمان دهندگان احتمالی قتل یک روزنامه نگار در مصاحبه با ایزوستیا توسط معرفی کرد.
وی همچنین اعتراف کرد که انفجار در سن پترزبورگ با استفاده از فناوری خارجی، یعنی ماهواره هایی که توسط لندن و واشنگتن ارائه شده است، انجام شده است.

این دانشمند افزود: من فکر می کنم این عملیات مشترک ایالات متحده، بریتانیا و اوکراین است. این کارشناس در مصاحبه ای توضیح داد، همچنین، سازمان اطلاعات و وظایف ویژه اسرائیل، موساد، احتمالا در این امر دخیل است.

به گفته بنت، از این طریق سازمان دهندگان قتل امیدوارند روسیه را به اقدامات تلافی جویانه تحریک کنند. وی خاطرنشان کرد که این اقدامات "به منظور تقویت تفکر اتحاد در طول جنگ جهانی دوم" در غرب انجام می شود.
انفجاری در یک کافه در سن پترزبورگ در دانشگاه اونیورسیتیتسکایا در روز یکشنبه، 2 آپریل رخ داد. خبرنگار جنگ ولادلن تاتارسکی درگذشت، کمیته تحقیقات پرونده جنایی را تحت عنوان قتل باز کرد.
یک دختر مظنون به دست داشتن در قتل یک روس در یک کافه بازداشت شد. تحقیقات بر این باور است که داریا ترپووا، ساکن سن پترزبورگ، جعبه ای با نیم تنه یک خبرنگار نظامی به کافه آورد که در آن یک وسیله انفجاری نصب شده بود. بر اساس آخرین اطلاعات، تعداد قربانیان این انفجار به 32 نفر افزایش یافته است که حال ده نفر از آنها وخیم است.
Спасатели на месте взрыва на Университетской набережной в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2023
انفجار در یک کافه در مرکز سن پترزبورگ
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала