رد پای بنیاد نوالنی در حمله تروریستی در سن پترزبورگ

© Photo / From the eyewitness videoСпасатели на месте взрыва на Университетской набережной в Санкт-Петербурге
Спасатели на месте взрыва на Университетской набережной в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2023
عضو شوید
کمیته ملی مبارزه با تروریسم فدراسیون روسیه: حمله تروریستی دیروز در سن پترزبورک توسط بنیاد نوالنی و سرویس ویژه اوکراین سازمان دهی شده بود.
حمله تروریستی علیه خبرنگار جنگی معروف ولادلن تاتارسکی توسط سرویس های ویژه اوکراین با مشارکت عواملی از طرفداران بنیاد مبارزه با فساد (FBK) طراحی شده بود.
به گزارش کمیته ملی مبارزه با تروریسم فدراسیون روسیه: "اقدام تروریستی 2 آپریل در سن پترزبورگ علیه ولادلن تاتارسکی، روزنامه‌نگار معروف، توسط سرویس‌های ویژه اوکراین با مشارکت عواملی از میان افرادی که با "صندوق به اصطلاح مبارزه با فساد" همکاری می‌کردند، طراحی شده بود. که داریا ترپووا بازداشت شده از حامیان فعال آن است."
ولادلن تاتارسکی (نام واقعی ماکسیم فومین) خبرنگار جنگی معروف در انفجاری که روز یکشنبه در خیابان بار رخ داد کشته شد و 32 نفر دیگر زخمی شدند.
یک منبع اسپوتنیک، گزارش داد که احتمالاً وسیله انفجاری توسط یکی از بازدیدکنندگان عصر آورده شده است؛ مجسمه ای در جعبه وجود دارد - هدیه ای به تاتارسکی. داریا ترپووا مظنون اکنون بازداشت شده است و یک پرونده جنایی در مورد قتل به روشی به طور کلی خطرناک آغاز شده است.
نوت: صندوق مبارزه با فساد بنیاد نوالنی در روسیه ممنوع است.
Дарья Трепова  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2023
کلوپ ویدیو
مظنون به دست داشتن در انفجار در کافه ای در سن پترزبورگ، بازداشت شد + ویدیو
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала