واکنش وزارت امور خارجه روسیه درباره ای مرگ خبرنگار نظامی تاتارسکی

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Машины полиции в окрестностях места взрыва в кафе на Университетской набережной в Санкт-Петербурге
Машины полиции в окрестностях места взрыва в кафе на Университетской набережной в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2023
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه تهدید به انتقام تلافی جویانه از روزنامه نگاران کیف پس از مرگ تاتارسکی شد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در تفسیری در پیوند با مرگ ولادلن تاتارسکی، خبرنگار نظامی روسیه گفت، که خبرنگاران روسی از سوی کیف مورد تهدید مرگ قرار می‌گیرند در حالی که در سکوت ساختارهای بین‌المللی مربوطه را نادیده می‌گیرند.
سخنان زاخارووا که در سایت وزارت امور خارجه روسیه به نشر رسیده آمده است: "روزنامه‌نگاران روسی دائماً تهدیدهای انتقام‌جویانه رژیم کیف و الهام‌بخش‌های آن را تجربه می‌کنند که به طور فزاینده‌ای در حال اجرا هستند. آنها در معرض آزار و اذیت قرار می‌گیرند که به معنای تحت اللفظی با علامت‌های خاص در پلت‌فرم‌های دیجیتال انحصارات انترنتی امریکا نشان داده می‌شوند و سازماندهی شکار جادوگر سازمان می‌دهند. در رسانه غربی: همه اینها با بی‌توجهی ضمنی ساختارهای بین‌المللی مربوطه اتفاق می‌افتد که اگر نگوییم همدستی، دیگر نمی‌توان آن را به آشتی تعبیر کرد".
وزارت خارجه روسیه تاکید کرد، که کشورهای غربی بررسی در مورد هیچ موردی از مرگ خشونت‌آمیز یک روزنامه‌نگار روسی با مشارکت کیف انجام نداده‌اند.
وزارت خارجه روسیه خاطر نشان کرده است، که در هیچ موردی از مرگ خشونت‌آمیز یک روزنامه‌نگار روسی که توسط رژیم کیف و اراذل آن به عنوان "موفقیت" ارزیابی شد، نه کشورهای غربی، نه سازمان‌های بین‌المللی و نه جوامع حرفه‌ای خارجی نه تنها تحقیقی انجام ندادند، بلکه انجام ندادند. حتی همدردی اولیه انسانی را نشان دهد.
این وزارت افزوده است: "واکنش در کیف قابل توجه است، جایی که دریافت کنندگان کمک های بلاعوض غربی از آنچه رخ داده است، خوشحالی پنهانی نشان می دهند".
در پیام وزارت خارجه روسیه خاطر نشان شده است، که کارهای حرفه ای ولادلن تاتارسکی، خدمات او به میهن باعث نفرت در بین رژیم کیف شد. این وزارتخانه در پایان گفت: "او برای آنها خطرناک بود، اما با جسارت تا انتها پیش رفت و به وظیفه خود عمل کرد. ما صمیمانه تسلیت خود را به خانواده و دوستان وی ابراز می کنیم".
Спасатели на месте взрыва на Университетской набережной в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2023
انفجار در یک کافه در مرکز سن پترزبورگ
یادآوری می کنیم، که روز یکشنبه در سن پترزبورگ، در یک کافه در خاکریز دانشگاه، یک انفجار رخ داد که یک نفر را کشت که معلوم شد خبرنگار جنگ، ولادلن تاتارسکی (نام واقعی - ماکسیم فومین) است. به گفته فرماندار این شهر، در این انفجار همچنان 25 نفر زخمی شده اند که مسئولان در حال انجام تمام کمک های لازم هستند. همانطور که وزارت بهداشت روسیه تصریح کرد، 24 نفر از جمله یک نوجوان درمانگاه منتقل شدند که حال شش نفر وخیم ارزیابی می شود. یک منبع ریانووستی گزارش داد، که احتمالاً وسیله انفجاری توسط یکی از بازدیدکنندگان عصر همان روز در درون مجسمه ای به عنوان هدیه به تاتارسکی در جعبه آورده شده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала