مومنان در جاده نزدیک کلیسای کیف- پچرسک دعا می خوانند + ویدئو

© Sputnik / Alexei Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر Празднование Пасхи в храме-маяке Святого Николая Чудотворца в селе Малореченском (Большая Алушта)
Празднование Пасхи в храме-маяке Святого Николая Чудотворца в селе Малореченском (Большая Алушта) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2023
عضو شوید
مومنان در جاده نزدیک کلیسای کیف-پچرسک نماز می خوانند، پولیس در دروازه دخولی مشغول انجام وظایف خود هستند.
به گزارش اسپوتنیک، اتحادیه خبرنگاران ارتدکس روز یکشنبه اطلاع داد: مومنان حتی در جاده نزدیک کلیسای کیف-پچرسک ارتدکس متعارف اوکراین (UOC) دعا می کنند، به خاطر که یک تعداد از مردم در داخل کلیسا جا نمی شوند، پولیس هم در داخل کلیسا نیز مشغول فعالیت های خود هستند.
در این اطلاعیه آمده است: در کلیسا، مراسم یکشنبه طبق معمول ادامه دارد. بسیاری از اهل محله در بیرون نماز می خوانند، زیرا هیچ کلیسایی نمی تواند این همه جمعیت را در خود جای دهد. رادیکال ها هنوز در خواب هستند، 20 افسر پولیس در دخول صومعه مشغول انجام وظیفه هستند.
همانطور که قبلاً توسط نسخه اوکراینی "Strana" گزارش شده بود، تسارنوالی در کیف برای رئیس کلیسای کیف پچرسک، کشیش پاول، حکم حبس خانگی شبانه روزی با استفاده از یک دستبند الکترونیکی صادر کرد.
صبح روز شنبه، کشیش پاول، رئیس کلیسای کیف-پچرسک، گفت که مقامات اوکراینی او را به "همکاری با روسیه و تحریک بین مذهبی" مظنون کرده اند. بعداً شاهدان عینی از جستجو در خانه وی خبر دادند و خود پاول در گفتگو با اهل محل از "حبس خانگی" و پروتکل خاصی که "باید امضا کند" گزارش داد. رسانه های اوکراینی خبر دادند که دفتر تسارنوالی در محکمه به دنبال بازداشت خانگی شبانه روزی او است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала