محاکمه ترامپ یورش به دموکراسی امریکا است

© AFP 2023 / Ed JonesПервые страницы газет с изображением бывшего президента США Дональда Трампа с новостью о том, что большое жюри присяжных Нью-Йорка проголосовало за предъявление обвинения бывшему президенту США Дональду Трампу в связи с выплатой денег за молчание порнозвезде Сторми Дэниелс
Первые страницы газет с изображением бывшего президента США Дональда Трампа с новостью о том, что большое жюри присяжных Нью-Йорка проголосовало за предъявление обвинения бывшему президенту США Дональду Трампу в связи с выплатой денег за молчание порнозвезде Сторми Дэниелс - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2023
عضو شوید
رئیس جمهور پیشین امریکا با 30 درصد پیشتاز رقابت های ریاست جمهوری جمهوری خواهان است، اما اتهامات و اقدامات قانونی در برابر او می تواند او را از حق آزادی بیان محروم کند.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته تاکر کارلسون گوینده ای فاکس نیوز، در صورت محاکمه ای دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین امریکا، این یک مداخله بی پیشینه در انتخابات و یورش به دموکراسی خواهد بود.
این روزنامه‌نگار گفت: "صراحتاً، فکر نمی‌کنم مداخله بزرگ‌تر در انتخابات، حمله بزرگ‌تر و تهاجمی‌تر به دموکراسی ما، از این تلاش برای ساکت کردن یک نامزد ریاست‌جمهوری در یک سال انتخابات امکان‌پذیر باشد".
Протесты против Дональда Трампа в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2023
دادگاه ترامپ در 4 آپریل برگزار خواهد شد
وی افزود: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه "هیچ وقت رویای یورشی بدتر از این به ایالات متحده را ندید".
هارمیت دیلون بنیانگذار شرکت حقوقی Dhillon Law Group، در اظهار نظر درباره این وضعیت گفت، که سیاسی شدن محاکمه در این پرونده یک شکست جدی برای سیستم قضایی امریکا خواهد بود.
تاکر همچنان افزود: من می ترسم که این مورد بیشتر از دونالد ترامپ تاثیر بگذارد. این امر باعث تضعیف اعتماد همه شهروندان به حاکمیت قانون در کشور ما خواهد شد که واقعاً غم انگیز است.
یادآوری می کنیم، که پیش از این، سی ان ان به نقل از منابع گزارش داده بود، که هیئت منصفه بزرگ در نیویورک به متهم کردن ترامپ رای داده است. بعداً مشخص شد که دفتر دادستانی منهتن با تیم حقوقی ترامپ در رابطه با ظاهر این سیاستمدار تماس گرفته تا او را متهم کند. ترامپ نیز به نوبه خود گفت، که اتهامات وی آزار و اذیت سیاسی و دخالت در انتخابات ریاست جمهوری است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала