کلوپ ویدیو

عدم جلوگیری پولیس از درگیری در نزدیکی لاورای کیف پچرسک + ویدیو

© Photo / Kyiv Holy Dormition Caves Lavra (monastery) of Ukrainian Orthodox ChurchРождественское богослужение в Киево-Печерской лавре, Украина
Рождественское богослужение в Киево-Печерской лавре, Украина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2023
عضو شوید
پولیس از درگیری بین ملی گرایان که لاورای کیف را محاصره کرده اند و مدافعان آن جلوگیری نمی کند.
به گزارش اسپوتنیک، پولیس اوکراین با درگیری های لفظی با مدافعان لاورای کیف-پچرسک که توسط حامیان اخراج راهبان کلیسای ارتدکس متعارف اوکراین در دروازه های آن تجمع کردند، دخالت نمی کند.
جوانانی با لباس ورزشی در کنار پلیس ایستاده اند و با مدافعان بحث می کنند، پلیس هیچ دخالتی با آنها ندارد. آنها همچنین شعارهای ملی گرایانه سر می دهند و پرچم سرخ و سیاه ارتش شورشی اوکراین را به اهتزاز درآوردند.
یکی از مردم محله با یک کودک در آغوش به پلیس خطاب می کند: "چرا از ما محافظت نمی کنید؟ آنها به ما توهین می کنند، ما را در مقابل شما دشنام می دهند."
بر اساس ویدئوهای ضبط شده شاهدان عینی، افرادی که روز قبل به لاورای کیف پچرسک آمدند و از اخراج راهبان حمایت کردند، فریاد سلام نازی ها را سر دادند و خواستار آزادی صومعه شدند. جوانان ورزشی نیز در اطراف او جمع شدند، که به احتمال زیاد برای حمایت از اخراج راهبان آورده شده اند - همانطور که شاهدان عینی به ریانووستی گفتند، بسیاری از نمایندگان آنها از رهگذران خواستند تا برای لاورا راهنمایی کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала