کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی در حال گفتگو با طالبان برای تقویت امنیت در منطقه هستند

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие на церемонии открытия совместных антитеррористических учений КСБР государств-членов ОДКБ на полигоне "Харбмайдон" в Таджикистане
Военнослужащие на церемонии открытия совместных антитеррористических учений КСБР государств-членов ОДКБ на полигоне Харбмайдон в Таджикистане  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2023
عضو شوید
یوری شووالوف، نماینده دبیرخانه CSTO، پس از نشست گسترده رهبری در مقر این سازمان به خبرنگاران گفت: کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی در حال گفتگو با کابل برای تقویت امنیت در منطقه هستند.
به گزارش اسپوتنیک، امروز جمعه 11 حمل، یوری شووالوف، نماینده دبیرخانه CSTO، پس از نشست گسترده رهبری در مقر این سازمان به خبرنگاران گفت.کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی (CSTO) به منظور تقویت امنیت در منطقه، گفتگوی دائمی با دولت افغانستان که توسط جنبش طالبان تشکیل شده است، ادامه می دهند.
وی ادامه داد: کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی به منظور تقویت امنیت و توسعه مسالمت آمیز منطقه با دولت مرکزی کابل گفت وگوی دائمی دارند و امیدواریم که این گفتگو به نتیجه مثبت برسد.
شوالوف افزود: "آمادگی سیاسی و نظامی-فنی برای پاسخ به این تهدیدها حفظ می‌شود" و یکی از نمایندگان دبیرخانه این سازمان همچنین خاطرنشان کرد که سازمان پیمان امنیت جمعی مرزهای جنوبی تاجیکستان را به منظور شناسایی "تهدیدات تعدادی از گروه‌های افراطی معروف مستقر در خاک افغانستان" تحت نظر دارد.
ایمانگلی تاسماگمبتوف، دبیرکل سازمان پیمان امنیت جمعی، روز جمعه در نشست گسترده رهبری دبیرخانه و ستاد مشترک این سازمان از خطر فزاینده نفوذ گروه های تروریستی از افغانستان به سرزمین های کشورهای این سازمان گفت.
نگرانی سازمان امنیت دسته جمعی از تلاش های تحکیم تروریستان در شمال افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2022
سازمان پیمان امنیت جمعی: امکان حملات تروریستی از قلمرو افغانستان تهدید می گردد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала