نیروهای "حافظ صلح" ناتو در اوکراین هدف قانونی ارتش روسیه خواهند بود

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر XX cъезд партии "Единая Россия"
XX cъезд партии Единая Россия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2023
عضو شوید
مدودف در مورد "نیروهای حافظ صلح ناتو" گفت که اهداف از این کار ایجاد صلح مطلوب برای آنها از موضع قدرت است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، نایب رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: اگر نیروهای مسلح روسیه بدون رضایت روسیه مستقر شوند و امنیت آن را تهدید کنند، درگیری و هدف قانونی برای نیروهای مسلح روسیه خواهد بود.

وی بر این عقیده است که نیت واقعی اروپایی ها از اعزام "نیرو های حافظ صلح" به اوکراین، برقراری صلح در جهت تثبیت موضع قدرت برای آنها است و به اصطلاح حافظان صلح ناتو به سادگی وارد آن می شوند.

مدودف نوشت:"اعضای ناتو فقط موجودات مغرور نیستند که از روی گردن و غرور خود پریده اند. آنها دیگران را به عنوان احمق های تمام شده می پندارند و با پوزخند بدبینانه، خدمات "صلح" خود را ارائه می دهند. نیت واقعی آنها روشن است: برقراری صلح از موضع قدرت در خط تماسی که برای آنها مفید است. نیروهای "حافظ صلح" خود را با مسلسل و تانک به اوکراین بفرستید، با کلاه آبی با ستاره های زرد. چگونه پایان می یابد، تاریخ آن را نشان خواهد داد. عملیات های انجام شده توسط ایالات متحده و متحدانش در مناطق مختلف جهان، تراژدی های کوریا، ویتنام، یوگسلاوی، عراق، افغانستان، بسیاری از کشورهای آفریقایی..."
به نظر او، "به اصطلاح حافظان صلح ناتو" به سادگی وارد درگیری در سمت اوکراین خواهند شد. مدودف تأکید کرد: "دست‌های بسیار گرمی در این مورد، وضعیت را به نقطه‌ی بی‌بازگشت می‌رسانند. همان جنگ جهانی سوم را که در کلمات بسیار ترسناک است، راه اندازی کنید".
همچنین بدیهی است که چنین "حافظان صلح" دشمنان مستقیم ما هستند. گرگ هایی در لباس میش. اگر بدون رضایت روسیه با سلاح در دست و اراده در خط مقدم قرار گیرند، هدف قانونی برای نیروهای مسلح ما خواهند بود.
مدودف، با تعجب که آیا اروپا آماده است، گفت: مستقیماً ما را تهدید میکنند و سپس این "حافظان صلح" باید بی رحمانه نابود شوند. آنها سربازان دشمن هستند. آنها جنگنده هستند، نه "صلح ساز". و در جریان خصومت ها برای صف طولانی تابوت های "حافظان صلح" خواهند مرد."
پیش از این، ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان، گفته بود که کشورهای اتحادیه اروپا به بحث درباره موضوعی که قبلاً از آن اجتناب می شد، یعنی اعزام "نیروهای حافظ صلح" به اوکراین نزدیک هستند.
Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2023
اوربان: اروپا می تواند تا جایی پیش برود که "حافظان صلح" به اوکراین بفرستد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала