ایلان ماسک؛ دالر در حال رکود است

© AP Photo / Susan WalshАмериканский предприниматель, изобретатель, инженер и миллиардер Илон Маск
Американский предприниматель, изобретатель, инженер и миллиардер Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2023
عضو شوید
ایلان ماسک میگوید که سیاست های سختگیرانه پولی ایالات متحده باعث می شود در خارج از کشور مردم بخواهند از دالر دست بکشند.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک، سرمایه گذار و یکی از ثروتمندترین افراد روی کره زمین در توئیت‌اش مینویسد، سیاست های سختگیرانه پولی در ایالات متحده، باعث شده است که کشورهای خارجی از دالر دست بکشند.
این تاجر در شبکه اجتماعی توییتر خود نوشت: "سیاست ایالات متحده بیش از حد سخت بوده است که باعث می شود کشورها بخواهند دالر را کنار بگذارند. همراه با هزینه های بیش از حد دولتی که باعث می شود کشورهای دیگر بخشی قابل توجهی از تورم ما را جذب کنند."
ماسک این نظر را در پاسخ به پست تحلیلگر مالی ژنویو روش دکتای، که گفته بود دالر در حال از دست دادن وضعیت ارز ذخیره خود است، ابراز کرد.
Председатель КНР Си Цзиньпин и президент России Владимир Путин на торжественном вечере, посвященном 70-летию установления дипломатических отношений между Россией и КНР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2023
نگرانی های کاخ سفید درباره گسترش روابط روسیه و چین
قابل ذکر است که برازیل و چین روز چهارشنبه اعلام کردند که یک ماهیت مبادلۀ پایاپای برای پرداخت بدون استفاده از دالر و همچنین وام دادن به ارزهای ملی ایجاد کرده اند تا پرداخت بین کشورها را آسان تر و ارزان تر کنند و وابستگی به دالر را از بین ببرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала