- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

زلنسکی عواقب شکست نیروهای مسلح اوکراین در آرتموفسک را برشمرد

© AP Photo / Geert Vanden WijngaertПрезидент Украины Владимир Зеленский во время пресс-конференции на саммите ЕС в Брюсселе, Бельгия
Президент Украины Владимир Зеленский во время пресс-конференции на саммите ЕС в Брюсселе, Бельгия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2023
عضو شوید
زلنسکی: در صورت شکست در آرتموفسک، اوکراین به سازش با روسیه سوق داده خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفت: مردم اوکراین و جامعه جهانی در صورت شکست نیروهای مسلح اوکراین در آرتموفسک، مقامات را به سمت سازش با روسیه سوق خواهند داد.
در این بیانیه آمده است: "او (زلنسکی) پیش بینی کرد که فشار پس از شکست در باخموت (نام اوکراینی برای آرتموفسک) به سرعت هم از طرف جامعه بین المللی و هم در داخل کشورش وارد می شود.

زلنسکی با اشاره به اینکه هنوز چنین فشاری را احساس نکرده است، گفت: "جامعه ما احساس خستگی خواهد کرد و به سازش با آنها سوق داده خواهد شد."

وی افزود: هرگونه شکست در این مرحله از درگیری می تواند روحیه نیروهای اوکراینی را تضعیف کند.
همانطور که آژانس اشاره می کند، اظهارات زلنسکی اعتراف به این بود که شکست در نبرد برای آرتمیوسک "بیشتر یک شکست سیاسی پرهزینه خواهد بود تا یک شکست تاکتیکی."
یادآوری می شود که آرتموفسک در شمال گورلوفکا قرار دارد. این یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین در دونباس است.
Вид на Артемовск, архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
آرتموفسک به محاصره کامل نیرو های روسی در آمد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала