- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

دریانوردان ناوگان اقیانوس آرام "خرابکاران زیر آب" را در سواحل پریموریه در هم کوبیدند

© Sputnik / Vitaliy Ankov Военные учения на полигоне Клерк в Приморском крае
Военные учения на полигоне Клерк в Приморском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2023
عضو شوید
دریانوردان ناوگان اقیانوس آرام، خرابکاران فرضی زیر آب را در سواحل پریموریه منهدم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی منطقه نظامی شرق برای ناوگان اقیانوس آرام گزارش داد که چهار قایق ضد خرابکاری ناوگان اقیانوس آرام (ناوگان اقیانوس آرام) فدراسیون روسیه در تمرینات در سواحل پریموریه شرکت کردند، یک خدمه خرابکاران مشروط زیر آب را منهدم کردند.
سرویس مطبوعاتی در بیانیه ای اعلام کرد: "در منطقه پریمورسکی، خدمه قایق های ضد خرابکاری P-406، P-445، P-377 و P-391 (PDRK) از نوع روک P-406، P-445، P-377 و P- 391 ناوگان اقیانوس آرام تمرین مشترکی را برای شناسایی و خنثی کردن خرابکاران ساختگی زیر آبی در آب های ساحلی در جنوب منطقه انجام داد."
مشخص شده است که قایق ها با هشدار به دریا رفتند. خدمه "P-406"، "P-377" و "P-391" به دنبال دشمن ساختگی در خلیج های شاخ طلایی، اولیسس و پاتروکل و خدمه قایق "P-445" رفتند. "خرابکاران" را در خلیج استرلوک کشف و منهدم کرد. در این رزمایش از نارنجک انداز ضدخرابکاری کنترل از راه دور و دستی استفاده شد.
مجموعه موشکی و تسلیحاتی ضدهوایی Pantsir-ME - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2022
تحویل سیستم های دفاع هوایی پانتسير-ام به نیروی دریایی روسیه آغاز شد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала