کیم جونگ اون؛ تولید تسلیحات هستوی را افزایش دهید

© Photo / KCNAЛидер КНДР Ким Чен Ын и высокопоставленный военный чиновник Ким Чен Сик осматривают баллистические ракеты средней дальности "Хвасон-12"
Лидер КНДР Ким Чен Ын и высокопоставленный военный чиновник Ким Чен Сик осматривают баллистические ракеты средней дальности Хвасон-12  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2023
عضو شوید
کیم جونگ اون فرمان داد است تا ذخایر تسلیحات هستوی را به صورت جدی افزایش دهند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مرکزی کوریای شمالی، کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی فرمان صادر کرد تا تولید تسلیحات هستوی را افزایش دهد تا ذخایر آن به صورت "تصاعدی" افزایش یابد.
به گفته این آژانس، کیم جونگ اون در 27 مارچ رهبری پذیرش تسلیحات هستوی را بر عهده داشت و به گزارش موسسه تسلیحات هستوی کوریای شمالی در مورد پیشرفت در سال های اخیر بخصوص در رابطه به تقویت ظرفیت و کیفیت نیروهای هستوی این کشور گوش داد.
رهبر کوریای شمالی خواستار آمادگی "کامل" برای استفاده از تسلیحات هستوی "در هر زمان و هر مکان" شد و همچنین بر لزوم "تقویت مستمر نیروهای هستوی" تاکید کرد تا قدرت برتر "دشمنان" را ترسانده و از دولت و نظام مردم کوریای شمالی محافظت کند.
Пуск межконтинентальной баллистической ракеты стационарного базирования Сармат с космодрома Плесецк - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2023
کوریای شمالی موشکی شبیه به سلاح هستوی را آزمایش کرد
کیم جونگ گفت: "لازم است به تولید مداوم تسلیحات هستوی انگیزه داده شود و موسسه تسلیحات هستوی و کارکنان این بخش باید تولید مواد خام هستوی را در آینده گسترش دهند که برای ایجاد تسلیحات مناسب است. این تلاش ها باید به خاطر اجرای بی وقفه طرح کمیته مرکزی حزب برای افزایش تصاعدی ذخایر تسلیحات هستوی انجام گیرد. رهبر کره شمالی اهداف و وظایف برنامه هسته ای را برای کارکنان این بخش و موسسه مربوطه را مشخص کرد."
در عین حال، کیم جونگ اون تاکید کرد که تسلیحات هستوی کوریای شمالی علیه کشورهای دیگر هدایت نمی شود، جنگ و فاجعه هستوی به طور کلی "دشمن" نیروهای هستوی کشور است و مقامات کوریای شمالی به دنبال صلح و ثبات در منطقه هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала