رئیس کمیته بین المللی المپیک، از حضور ورزشکاران روسیه و بلاروس در المپیک دفاع می کند

© Sputnik / Elena Sobol /  مراجعه به بانک تصاویر Президент Международного олимпийского комитета Томас Бах
Президент Международного олимпийского комитета Томас Бах  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2023
عضو شوید
توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) از برنامه های بازگرداندن ورزشکاران روسیه و بلاروس به مسابقات بین المللی به عنوان ورزشکاران بی طرف دفاع کرد.
به گزارش اسپوتنیک، توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک از بازگشت ورزشکاران روسیه به مسابقات بین المللی در وضعیت بی طرفانه حمایت کرد.
رئیس کمیته بین المللی المپیک در سخنرانی افتتاحیه برای رویترز در نشست کمیته اجرایی کمیته بین المللی المپیک در روز سه شنبه گفت: "حضور ورزشکاران با پاسپورت روسیه و بلاروس در مسابقات بین المللی کارساز است. تقریباً هر روز در تعدادی از ورزش‌ها، به ویژه در تنیس، و همچنین در بایسکل رانی، در برخی از مسابقات تنیس روی میز شاهد این هستیم. ما آن را در لیگ های هاکی، هندبال، فوتبال و سایر لیگ های آمریکا و همچنین در اروپا و سایر قاره ها می بینیم. هیچ حادثه امنیتی در هیچ یک از این تورنمنت ها رخ نداد."
توماس باخ در ادامه افزود: "دولت هایی که مسابقات را در آنها برگزار می کنند به ورزشکاران روسی و بلاروسی ویزا می دهند (با استثنای بسیار نادر) و در کشورهای دیگر حتی اجازه کار به آنها می دهند. ما نمی توانیم راه حلی پیدا کنیم که مناسب همه باشد. شاید مجبور باشیم با این موضوع زندگی کنیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала