عقب نشینی قوای اوکراین از آودیوکا

© AP Photo / Evgeniy MaloletkaКоксохимический завод в городе Авдеевка под Донецком
Коксохимический завод в городе Авдеевка под Донецком - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2023
عضو شوید
خبرنگاران نظامی از آمادگی نیروهای مسلح اوکراین برای از دست دادن آودیوکا خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک، سربازان قوای مسلح اوکراین شروع به خاموش کردن ارتباطات تیلفون همراه و آماده‌گی برای از دست دادنAvdiyivka را دارند.
کانال تلگرامی "عملیات Z: کمیسارهای نظامی بهار روسیه" خبر داده است که قوای مسلح اوکراین(AFU) در حال آماده شدن برای از دست دادن Avdiyivka و خاموش کردن ارتباطات تلیفون همراه هستند تا از اطلاع رسانی حامیان روسیه به قوای مسلح روسیه در مورد تحرکات و مواضع اردوی اوکراین جلوگیری کنند.
Стрельбы самоходных артиллерийских установок 2С5 Гиацинт во время межвидовых тактических учений 5-й общевойсковой армии Восточного военного округа в Приморском крае, 2016 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه پناهگاه پهپادهای نیروهای مسلح اوکراین را منهدم کرد
در این گزارش آمده است، همچنین، طرف اوکراینی در حال خروج خدمات عمومی از شهر است و به مردم توصیه می کند که منطقه را تخلیه کنند. در همان زمان، "Voyenkori RV" اشاره کرد که قوای روسی در حال انجام یک عملیات تهاجمی در جهتAvdeevka بودند.
پیش از این، ویتالی باراباش، شهردار آودیوکا که تحت کنترل کیف است، از ساکنان خواست تا شهر را ترک کنند. "چند روز - دیگر کسی برای ترمیم جنراتورها وجود نخواهد داشت، برج سیار را خاموش کنید. زیرا محل را ترک میکنیم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала