صیقل: اجازه ای اشغال سفارت های افغانستان به یک گروه تروریستی باید داده نشود

© Photo / Facebook M.SaikalMahmoud Saikal Afghan embassador to UN محمود صیقل سفیر افغانستان در سازمان ملل متحد
Mahmoud Saikal Afghan embassador to UN محمود صیقل سفیر افغانستان در سازمان ملل متحد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2023
عضو شوید
نماینده ای پیشین افغانستان در سازمان ملل می گوید، که به یک گروه تروریستی نباید اجازه داد که سفارت‌های افغانستان را اشغال کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از افغانستان انترنشنل، محمود صیقل نماینده پیشین افغانستان در سازمان ملل می‌گوید: "به یک گروه تروریستی و غیرمشروع نباید اجازه داد نمایندگی‌های افغانستان در بیرون از کشور را اشغال کند".
Mahmoud Saikal Afghan embassador to UN محمود صیقل سفیر افغانستان در سازمان ملل متحد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2022
صیقل: نخست وزیر پاکستان در سازمان ملل از طالبان نمایندگی کرد
به گفته محمود صیقل در خلای حکومت مشروع، نگهبانی از سفارت‌های افغانستان از وظایف کشور میزبان و همه شهروندان افغانستان است.
آقای صیقل روز یکشنبه با انتشار توییتی تاکید کرده است، که شهروندان افغانستان مقیم کشورهای خارجی در نگهبانی از سفارت‌ها و کنسولگری‌های افغانستان مسئولیت دارند.
یادآوری می کنیم، که با وجود اینکه تاکنون هیچ کشوری در جهان گروه طالبان را به عنوان حکومت افغانستان به رسمیت نشناخته است، با این حال برخی از کشورهای منطقه سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های افغانستان را به دیپلماتان این گروه واگذار کرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала