شهروندان بریتانیا پس از اقدام غیرمنتظره پوتین از زلنسکی خواستند که تسلیم شود

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر Президент Украины Владимир Зеленский на пресс-конференции по итогам встречи в "Нормандском формате" в Елисейском дворце
Президент Украины Владимир Зеленский на пресс-конференции по итогам встречи в Нормандском формате в Елисейском дворце - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2023
عضو شوید
خوانندگان دیلی میل پس از سخنان پوتین در مورد تسلیحات هستوی تاکتیکی در بلاروس خواستار تسلیم زلنسکی شدند.
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان روزنامه دیلی میل بریتانیایی از ولادیمیر زلنسکی و متحدان غربی خواستند که بعد از تصمیم گیری روسیه برای استقرار تسلیحات هسته ای تاکتیکی در بلاروس، خصومت ها در اوکراین را متوقف کنند.
به جانسون و زلنسکی تبریک می‌گویم، به مشکلات که ایجاد کرده‌اید نگاه کنید. شاید بهتر باشد همین حالا تسلیم شوید؟ - یکی از کاربران در نظرات نوشت.
نیروهای اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2022
روسیه بدون سلاح هستوی میتواند اوکراین را در یک روز نابود کند، اما نمی خواهد.
جرونیمو256 افزود: "زلنسکی باخت. هر احمقی می‌داند که اگر شیر را اذیت کنی، او تو را خواهد خورد."
کاربری با نام مستعار Mungeri la گفت: "خوب. ما این درگیری را با مسلح کردن اوکراین آغاز کردیم. اکنون با عواقب آن روبرو هستیم."
کیپرجیم گفت: چرا همه فکر می‌کنند که قرار دادن بمب‌های هسته‌ای امریکا در اروپا طبیعی است، اما روسیه به هیچ وجه نمی‌تواند به این موضوع پاسخ دهد.
تینی تیمی خلاصه کرد: "یک اقدام عاقلانه. چه کسی در ذهن درست خود تصمیم گرفت مهمات اورانیوم ضعیف شده را به اوکراین عرضه کند؟ به جای جستجوی یک جایگزین صلح آمیز، ما فقط خطرات را افزایش می دهیم."
همانطور که پوتین توضیح داد، تصمیم در مورد بلاروس پس از اعلام بریتانیا مبنی بر تامین مهمات با اورانیوم ضعیف شده به اوکراین گرفته شد. رئیس جمهور خاطرنشان کرد که اگرچه آنها متعلق به تسلیحات کشتار جمعی نیستند، اما به نوعی گرد و غبار تشعشع ایجاد می کنند و بنابراین خطرناک تلقی می شوند. به گفته وی، در صورت استفاده از آنها، مناطق کشت شده ناگزیر آلوده می شود که هر دو ساکنان محلی را تهدید می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала