کابوس امریکا به واقعیت تبدیل شد

© Sputnik / Pavel Byrkin /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и председатель КНР Си Цзиньпин на торжественном приеме в Грановитой палате Московского Кремля
Президент РФ Владимир Путин и председатель КНР Си Цзиньпин на торжественном приеме в Грановитой палате Московского Кремля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2023
عضو شوید
ویچرت، مقاله نویس 19FortyFive: به خاطر بایدن، امریکا خاورمیانه را به روسیه و چین واگذار خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، براندون ویچرت، ستون نویس در مقاله ای برای 19FortyFive نوشت: روسیه و چین به زودی خاورمیانه را کنترل خواهند کرد که ایالات متحده به دلیل سیاست های رئیس جمهور جو بایدن از دست داده است.
وی گفت: به لطف رهبری وحشتناک جو بایدن، آمریکا خاورمیانه را از دست خواهد داد و شاهد خواهد بود که چگونه تحت کنترل چین و روسیه قرار خواهد گرفت.
نویسنده استدلال می کند که هر قدرت بزرگی که این بخش از جهان را کنترل کند، برتری استراتژیک قابل توجهی نسبت به رقبای خود خواهد داشت.
این مقاله نویس ابراز تاسف کرد که آمریکا در حال از دست دادن نفوذ خود بر جهان و تبدیل شدن به یک "قدرت درجه دوم" در حال افول است. وی خاطرنشان کرد که انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده آخرین فرصت برای ایالات متحده است تا از تبدیل شدن این کابوس به واقعیت جلوگیری کنند.
ویچرت افزود: "دیدار بین ولادیمیر پوتین و شی جین پینگ در اصل منجر به ظهور نظم جهانی جدید اوراسیا شده است که در آن چین و روسیه بازیگران مسلط خواهند بود و ایالات متحده به طور فزاینده ای منزوی خواهد شد."
روزنامه نگار خلاصه کرد: نظم نوین جهانی هر چه باشد، قطعا ضد امریکایی خواهد بود.
Флаги России и США на мосту Монблан в Женеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2023
وحشت امریکا از جهان چند قطبی
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала