پولند مقصر مشکلات اوکراین را شناسایی کرد

© Sputnik / Viktor AntonyukБойцы группировки "Бахмут" ЧВК "Вагнер" передвигаются на позиции по окраине Бахмута в Донецкой области
Бойцы группировки Бахмут ЧВК Вагнер передвигаются на позиции по окраине Бахмута в Донецкой области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2023
عضو شوید
موراویتسکی، نخست وزیر پولند، آلمان را مسئول آشفتگی انرژی و شکست اوکراین دانست.
به گزارش اسپوتنیک، ماتئوش موراویتسکی، نخست وزیر پولند در مصاحبه ای به پولیتیکو گفت که آلمان می تواند و باید حمایت فعال تری از رژیم کیف ارائه کند.
به نظر او، برلین آنقدر که می‌خواهد نشان دهد نسبت به زلنسکی سخاوتمند نبود.
نخست وزیر پولند گفت: آلمان باید تسلیحات بیشتری بفرستد، مهمات بیشتری بفرستد و پول بیشتری به اوکراین بدهد، زیرا این کشور ثروتمندترین و بزرگترین کشور است. آنها آنطور که باید سخاوتمند نبودند. "
وی در عین حال آلمان را متهم کرد که به دلیل تعمیق روابط این کشور با مسکو، بحران انرژی که پس از خودداری از سوخت روسیه به کشورهای غربی وارد شده بود تشدید شد.
موراویسکی گفت: "آنها مسئول آنچه اتفاق می افتد، برای این آشفتگی در بازار انرژی هستند."
پیش از این، یان امریک روشیشفسکی، سفیر پولند در فرانسه، در روی آنتن شبکه LCI گفته بود که اگر اوکراین نتواند از استقلال خود دفاع کند، ورشو با مسکو درگیر خواهد شد. بعداً سفارت کشور مجبور شد سخنان او را تکذیب کند. حزب کنفدراسیون نیز به نوبه خود خواستار استعفای دیپلمات شد.
Японский доброволец с позывным Добуре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2023
مشکلات ارتش اوکراین با "لژیون بین المللی"
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала