پوتین: نیروهای اوکراینی در یک روز 5 هزار گلوله استفاده می کنند

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному собранию
 Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному собранию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2023
عضو شوید
پوتین: نیروهای اوکراینی حدود 5 هزار گلوله در طول روز استفاده می کنند و ایالات متحده فقط 15 هزار گلوله در ماه تولید می کند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که نیروهای اوکراینی در یک روز حدود 5 هزار گلوله استفاده می کنند و ایالات متحده در ماه تنها حدود 15 هزار گلوله تولید می کند.
ولادیمیر پوتین در مصاحبه ای با پاول زاروبین در کانال "روسیا 24" گفت: شما گفتید حدود یک میلیون گلوله، در مورد تامین تانک. اما نگاه کنید: اولاً یک میلیون زیاد است یا کم؟ این مقدار بسیار مناسب است... اولاً در کشورهای پیشرو ناتو، مثلاً در ایالات متحده امریکا، بر اساس منابعی که ما داریم، ماهانه 14-15 هزار گلوله تولید می شود... نیروهای مسلح اوکراین طبق برآوردهای نظامی ما، تا پنج هزار گلوله برای مبارزه استفاده کنید. و در ایالات متحده 15 (هزار) در ماه فقط تولید می کنند.
تانک امریکایی ابرامس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2023
روسیه درمورد ارسال تسلیحات غرب به اوکراین؛ تهدیدهایی وجود دارد که ما از آن آگاه هستیم
رئیس جمهور اضافه کرد که بر اساس اطلاعات که روسیه در اختیار دارد، سال آینده کشورهای ناتو قصد دارند 42 هزار قطعه مهمات در ماه تولید کنند، در سال 2025 - 75 هزار. "ما هنوز نمی دانیم که در سال 2025 چه اتفاقی می افتد، اما در حال حاضر، در سال جاری، 14-15 هزار واحد مهمات در ماه تولید می شود، در حالی که نیروهای مسلح اوکراین در یک روز تا پنج هزار واحد مهمات در ماه مصرف می کنند."
روسیه از 24 فوریه 2022 عملیات ویژه نظامی را در اوکراین انجام داده است. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" خواند. به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала