"مرگ و نابودی"؛ هشدار ترامپ در صورت پیگیری قانونی قضیه حق السکوت

 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2023
عضو شوید
ان‌بی‌سی: ترامپ هشدار داد که پیگرد قانونی او تهدید به مرگ و نابودی است.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که اگر هیئت منصفه بزرگ در نیویورک علیه او در مورد پرداخت پول در ازای سکوت اتهامی رسمی ارائه کند، این تصمیم می‌تواند عواقب غم انگیزی داشته باشد. ان‌بی‌سی نیوز، در همان زمان، این سیاستمدار، دادستان کل منطقه، آلوین براگ، که پرونده او را رهبری می‌کند، یک "روان‌شناس منحط" نامید.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که اگر هیئت منصفه بزرگ در نیویورک علیه او در مورد پرداخت پول در ازای سکوت اتهامی رسمی ارائه کند، این تصمیم می‌تواند عواقب غم انگیزی داشته باشد. به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، در همان زمان، این سیاستمدار، دادستان کل منطقه، آلوین براگ، که پرونده او را رهبری می‌کند، یک "روان‌شناس منحط" نامید.
جو فرایر، مجری شبکه ان بی سی: دونالد ترامپ می گوید اگر هیئت منصفه بزرگ نیویورک تصمیم بگیرد که او را در پرونده ای شامل پرداخت پول برای سکوت (استورمی دنیلز) متهم کند، ممکن است "مرگ و نابودی" رخ دهد.
ویکی نگوین، گوینده NBC: رئیس جمهور سابق در ساعت 2 بامداد امروز هشداری را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. منابع به ان‌بی‌سی نیوز می‌گویند که هیئت منصفه این پرونده قرار است روز دوشنبه دوباره تشکیل جلسه دهد.
گابی گوتیرز، خبرنگار NBC News اینجا با ما است: گابی! بدیهی است که ترامپ به تحقیقات جاری حمله کرده است، اما به نظر می رسد آنچه او می گوید واضح ترین اشاره به خشونت باشد. امروز چه چیز دیگری از تیم ترامپ شنیدید؟
Протесты против Дональда Трампа в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2023
چندرسانه ای
دستگیری یا نمایش: سرنوشت ترامپ چه خواهد شد؟
گابی گوتیرز، خبرنگار NBC: بله، ویکی، در چند روز گذشته، تیم ترامپ، کمپین او، در میان گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور سابق می‌تواند به طور رسمی متهم شود، آلوین براگ، دادستان منطقه را به خاطر شروع این تحقیقات هیئت منصفه مورد بررسی قرار داده است. این حملات تشدید شده است.
رئیس جمهور سابقدر نیمه شب گذشته گفت که امکان "مرگ و نابودی" وجود دارد و سپس او، دادستان منطقه، آلوین براگ را یک "روانی منحط" نامید، به این معنی که او روز به روز شخصی‌تر می‌شود.
ما می دانیم که هیئت منصفه بزرگ روز دوشنبه دوباره تشکیل جلسه خواهند داد. سوال این است که آیا هیئت منصفه شهادت شاهد دیگری را می شنود یا شاید کیفرخواستی را به رأی گیری بیاورد.
Экс-президент США Дональд Трамп выступает перед своими сторонниками в Фениксе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2023
چگونگی بازداشت احتمالی ترامپ + تصاویر
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала