مدودف: عملیات ویژه به شناسایی مشکلات موجود کمک کرد

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر تاکتیک جدید آمریکا از دیدگاه سیاستمدار مشهور روس
تاکتیک جدید آمریکا از دیدگاه سیاستمدار مشهور روس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2023
عضو شوید
معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه: درگیری در اوکراین همچنین مشکلاتی را در حوزه های بوروکراتیک و فناوری آشکار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه، دیمیتری مدودف در مصاحبه ای با تاس گفت: انجام یک عملیات نظامی ویژه برخی از مشکلات را به ویژه در حوزه های بوروکراتیک و فناوری آشکار کرد، اما مشکل جامعه بی شکل را حل کرد، آن را ساختار داد.
وی علاوه کرد: "البته موسسات انفرادی آمادگی کامل برای انجام عملیات نظامی را نداشتند. بوروکراسی نیز احتمالاً کاملاً آماده نیست، بخش فناوری کاملاً آماده نیست. همانطور دفاتر ثبت نام و سربازی برای مدت طولانی با آنها کار نشده است."
وی همچنین وضعیت جامعه را ارزیابی کرد. مدودف گفت: "می دانید، بالاخره جامعه ما بی شکل بود. نسبت به دهه نود بسیار مرفه تر شده است." به گفته وی، این بی شکلی اخیراً از جمله به دلیل رشد سطح زندگی مصرف کنندگان به وجود آمده است. "آیا آنها حاضرند برای کشورشان بایستند، از آن دفاع کنند یا نه؟ این هم یک مشکل بود. در حال حاضر به نظر من حل شده است. ساختار جامعه، منافع عمومی وجود داشته است، مردم این را می فهمند. آنها باید از میهن خود دفاع کنند. این بسیار مهم است."
وی در جمع بندی اظهار داشت: برخی از مشکلات را می توان به سرعت حل کرد، برخی را به سرعت حل نمی کند. مدودف در پایان گفت: "به طور کلی، در سال‌های اخیر، دولت ما بسیار قوی‌تر از آنچه بود، شده است. به همین دلیل است که ما در حال تجزیه نیستیم، بلکه می‌توانیم توسعه پیدا کنیم و همچنین به درستی خودمان را اعلام کنیم".
Председатель Единой России, заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2023
روسیه با قوای 3.6 میلیونی غرب روبرو است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала