کلوپ ویدیو

بایدن مضحکه شبکه تلویزیونی عربستان + ویدیو

© AFP 2023
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2023
عضو شوید
نیویورک‌تایمز: شبکه تلویزیونی سعودی بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را در تقلید خود به یک هوسباز تبدیل کرد.
به گزارش اسپوتنیک، نیویورک پست می نویسد، شبکه تلویزیونی عربستان سعودی ام بی سی، تقلیدی از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا را به نمایش گذاشت که در آن رهبر آمریکا به عنوان یک "بوفون بدشانس" به تصویر کشیده شد.
در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده است، "بایدن" پشت تریبون کاخ سفید با پرچم هایی در پس زمینه سلام می کند، سپس کنار می رود و دست خود را به سمت فضای خالی دراز می کند. "رئیس جمهور" پس از پیدا کردن کسی که با او دست بدهد، به سمت پرچم ها، جایی که کسی نیست، رو می کند و دست خود را به نشانه سلام تکان می دهد. به دنبال آن تلاش دیگری برای دست دادن با فضای خالی صورت می گیرد.
سپس یک "هریس" هیجان‌زده در کادر ظاهر می‌شود که "بایدن" را صدا می‌زند و پس از آن با دست دادن جلوی دوربین "ژست می‌گیرند". در همان زمان، پس از آنکه "بایدن" دوباره به سمت پرچم ها می چرخد ​​و دستش را دراز می کند و "معاون رئیس جمهور" آمریکا تلاش می کند او را در جای خود نگه دارد.
به گزارش نیویورک تایمز، این دومین بار است که شبکه ام بی سی عربستان یک تقلید از رهبر آمریکایی را نشان می دهد. در آوریل سال گذشته، این شبکه ویدئویی منتشر کرد که در آن "بایدن" در نقش پیرمرد فراموشکاری که روی تریبون خوابش می برد و "هریس" تلاش می کند او را بیدار کند، به تصویر کشیده شده است.
بایدن نوامبر گذشته 80 ساله شد. او مسن ترین رئیس جمهور آمریکا در تاریخ شد. رهبر آمریکا مرتباً در موقعیت‌های خنده‌داری قرار می‌گیرد که دلیل آن، به گفته مخالفان، سن و مشکلات احتمالی سلامتی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала